Gå til innhold

Puh, en pust i bakken!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig er det over. Maraton helg av dimensjoner..

Hele familien til gubben samt min famile har vært samlet 3 dager til ende i forbindelse med barnedåpen til Matteo.

Først feiret vi voksen-bursdagen til gubbens datter, fordi endelig var alle familiemedlemmer samlet (hun fyller år på torsdag). - Hadde 18 voksne på middag + en del barn.. - Og stormende jubel fra bursdagsbarnet. Det var overtenning kan du tenke deg.

I dag har vi feiret Matteo og det har gått over all forventing. - Han sovnet når vi gikk inn i kirken, og SOV gjennom dåp og hele gudstjenesten etterpå! Våknet når vi skulle ta bilder, og var i storform. Smilte og lo og synes oppmerksomheten var konge!

Middag og dessert gikk strålende, vi skånet ham mest mulig for det meste av dikkedilling og han var strålende fornøyd med den oppmerksomheten han fikk. De fleste har jo fått sett ham hele helgen, så det var de andre gjestene som fikk dulle med gullet i dag. Jeg er så stolt av ham!

Endelig kan jeg koble av med DIB og surfe på nettet..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer og vel overstått! :-)

Det var gutten sin det, sover søtt igjennom det hele og våkner opp blir og fornøyd akkurat når bildene skal taes. Han kan timing!

Kjempebra at det hele gikk så fint, ingenting er bedre enn det. Nå kan du slappe av og puste ut :-)

Skrevet

Whow, ja det var maraton helg! Gøy å gjøre stas på de små da, selv om det krever en del jobb og planlegging. Minner for livet dette:) Matteo var jo den mønsterbabyen da! Sover seg gjennom kirken og smiler som sola til fotografen:)

Skrevet

Gratulerer og vel overstått!

Det er litt travelt da det står på, men koselig å kunne sette seg ned når alt er over. Da kan en i fred og ro tenke over dagene og alle fine minnene en har fått. Matteo har jo vært kjempesnill, en skikkelig go'gutt :-)

Skrevet

Gratulerer så mye med vel overstått dåp!

Bra det gikk så fint og at han var så snill med dere. Det er jo greit at de små sover seg gjennom det hele også, så slipper man å bekymre seg for gråt.

Høres ut som dere hadde en koselig helg!

Og så deilig det er når man kan slappe av etter på!

Skrevet

Gratulerer med vel overstått dåp! Ja, det var litt av en maraton-helg. Så bra at lille Matteo taklet dagen så fint! Nå får du slappe av og kose deg med den lille nydøpte :-)

Skrevet

Hei.

Gratulerer med vel overstått. Synes dere er tøffe som feiret så heftig. Jeg synes vi hadde mer enn nok med en dag jeg, he he.

Flott at du har en sånn mønstersønn som vet å oppføre seg. Han har gode foreldre vet du.

Gleder meg til å høre mer når vi treffes snart.

Skrevet

Ja gratulerer massevis! Og så flott at Matteo har vært så grei hele tiden!

Skrevet

Gratulerer med vel overstått dåp. Det er så deilig å sette seg ned når det hele er over. Hvordan gikk det med bunadplanene?

Skrevet

Bunaden satt som støpt den.. det hjalp med de ekstra lange turene med Matteo siste uken!

Og gjett om det er deilig å endelig ha tomt hus! Svigermor var sistemann ut i dag...

Skrevet

gratulerer med vel overstått dåp! så bra at Matteo koste seg i dåpen. skjønner at mor er stolt når hun ser gullgutten sjarmere alle gjestene.

Skrevet

wow skal si dere fikk kjørt dere i helgen ja! Deilig når alt er overstått og freden roer seg over huset igjen etterpå da :-) Og så er det jo koselig men slitsomt :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...