Anonym bruker Skrevet 12. august 2007 #1 Skrevet 12. august 2007 som f.eks veiver med armen, opp og ned,stak arm som "skjærer" lufta med hurtig bevegelse.Dette er altså i mens de synger.. Skal det kanskje være i takt, javel, men det er det ikke. Syns Idol-Ali er en sånn. Armen opp og ned.
Gjest Skrevet 12. august 2007 #2 Skrevet 12. august 2007 Nå syns jeg du er ufølsom... Har du noen gang tenkt på at disse menneskene kanskje lider av en sykdom som gjør at de får sånne spasmer???????? Kanskje dette er helt ufrivillig av stakkars Ali. Tenk å hetse han her bare for dette....
Anonym bruker Skrevet 12. august 2007 #3 Skrevet 12. august 2007 Forklar dypere. Nå ser jeg for meg en Hitleraktig bevegelse her jeg...
Anonym bruker Skrevet 12. august 2007 #4 Skrevet 12. august 2007 Ja det er nesten som en Hitlerhilsen.Bare motsatt vei. Jeg sier ikke dette for å hetse og det handler ikke om spasmer, jeg kan se at dette er innøvde bevegelser, som for å holde takten eller framstå med rytmesans. Dette må man se selv jeg kan ikke forklare bedre.Jo,tenk deg en som driver med karate.Så skal han slå en murstein.Sånn er bevegelsen. Men opp og ned,fort..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå