-MtG- Skrevet 12. august 2007 #1 Skrevet 12. august 2007 Jeg har ikm om to dager, men har helt siden forrige tirsdag, altså fra en uke før ikm, følt at det er noe på gang. Har hatt "mens-smerter" litt av og på også føler jeg meg oppblåst og rar og jeg kjenner liksom at jeg har livmor:) Hehe. Merkelig dette her. Vi har brukt "hoppe-av-i-svingen-prevensjon" og jeg vet jo at den ikke er 100% sikker, men jeg synes allikevel det er litt rart om jeg skulle bli gravid. Noen andre som har hatt det sånn eller? Gidder ikke teste før etter jeg har sett om tanta kommer, men jeg er også litt redd hun ikke kommer fordi jeg "vet" at jeg er gravid.
Anonym bruker Skrevet 12. august 2007 #2 Skrevet 12. august 2007 Da jeg ble gravid nå andre gang visste jeg det ca en uke før ikm. For min del var det et nys som "avslørte" det.. Begge gangene jeg har gått gravid har det knytt seg nederst i magen når jeg nyser og jeg må på en måte holde meg der.. noe jeg aldri gjør ellers.. Første gang jeg ble gravid hadde jeg gått uten prevensjon i over 2 år og andre gang ble jeg gravid på første forsøk så jeg var temmelig overrasket og trodde det ikke helt selv før jeg tok testen. Selv om jeg på en måte visste hva resultatet på den kom til å bli.. De menssmertene du snakker om lurte meg mange ganger før jeg ble gravid med førstemann.. mnd etter mnd trodde jeg at nå var jeg gravid, men det var først den mnd jeg var sikker på at nå var jeg ihvertfall ikke gravid som jeg faktisk var blitt det...
Anonym bruker Skrevet 12. august 2007 #3 Skrevet 12. august 2007 Vi brukte "hoppe av i svingen " prevensjonen og ble gravid ja Jeg fikk mens symptomer , vondt i magen, oppblåst, vonde pupper. Var svimmel en periode og de vonde puppene forble bare vonde, noe de vanligvis ikke gjorde. Ventet på mens i to uker før jeg testet positiv. Jeg trodde jeg brygget på mens jeg ,men fikk heller noe enda bedre ;=) Men svaret mitt er at jeg merket det med en gang, men tolket det som mens.
-MtG- Skrevet 12. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 12. august 2007 Takk for svar dere! Hmmmm... man må jo bare ta en test for å vite sikkert da, men jeg pleier aldri å ha sånne mensmurringer annet enn den dagen jeg får mensen. Sist gang jeg ble gravid trodde jeg jeg skulle få mensen og gikk ov ventet på den i noen dager før jeg tok en test og den var positiv. Det var første pp.
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 12. august 2007 #5 Skrevet 12. august 2007 Jasså, harr'u blitt kjørt på tjukka, vennen ??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå