rolly Skrevet 12. august 2007 #1 Skrevet 12. august 2007 heia har nettopp kommet hjem fra oslo og vi VANT overlegent og ja vi kjørte feil hehe får håpe det andre du spådde også blir sant da hehe klemer fra rolly
Monajenten Skrevet 12. august 2007 #2 Skrevet 12. august 2007 Huff, det er nesten skremmende så rett sjaman har. Hun har spådd meg også, og omtrent alt har stemt;) Er jo helt nervøs her, men jeg håper i grunnen hun har rett på det hun har spådd på meg fremover også
rolly Skrevet 12. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. august 2007 heia ja det er jo litt rart at man kan si ting som vill skje en annen å sånn rart at man kan gjøre det på dataen liksom,ikke alt jeg skjønner da men det er sikkert ikke meningen heller får bare vente å se da om mer kommer til å stemme til nå har sjaman rett og jeg lovte henne å si hvordan det gikk i helga pst sjaman sløyfa var gul og rød rolly
Gjest Skrevet 12. august 2007 #4 Skrevet 12. august 2007 WOW så flott....tenkt på dere jeg...wow stolt sikkert du haha dere kjørte feil ja haha ler meg nestsen i hjel...men jeg sa jo det...haha klem til deg..
rolly Skrevet 13. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 13. august 2007 heia joda vi kjørte feil og det var til tross for at jeg hadde bestemt meg for at der skulle du ikke få rett,vi klarte selfølgelig å kjøre inn på ring 4 men skulle på ring 3 hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå