Gå til innhold

Noen som har laget fotobok?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan ble det, og hvor bestilte dere?

Hvilken type, hvor mange bilder fikk dere plass til?

Vil gjerne ha mange svar :)

Tenkte å lage til pappans bursdag i sept.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har flere prosjekter på gang i fotoknudsen. ser ut som de blir fine. ikke bestillt enda.........skal lage til jul jeg! plukke ut noen bra bilder fra året som gikk og gi til farfar og mormor og bestefar ihvertfall. kanskje oldeforeldre. får se. skal til fotografen også:)

Skrevet

Vi lagde i julegave til mine foreldre og søsken i fjor. Nå har jeg heeelt glemt hvor vi bestilte fra, men det var i hvert fall her i Norge, men bøkene ble trykket i Danmark. Ble helt greit. Det er plass til maaange bilder. Du velger selv utseende (hvit bakgrunn, sort bakgrunn osv.), og du kan legge til tekst under bildene. Du kan ha stående bilder, og liggende bilder. Bilder som dekker en hel (A-4) side, eller halve siden. Mange valg i samme album. Trenger ikke å ha to eller fire bilder pr. side altså!

Vi valgte enkelt til søsken (tanter og onkler), og dobbel til foreldrene mine (besteforeldre). Husker ikke hvor mange det var plass til, men sikkert 50 bilder på det enkle albumet og 100 bilder på det doble......!

Ble fine bøker, men det var en del surr, da det ble noe tull under bestillingen, så vi fikk altfor mange bøker. Men, det var bare å sende det til overs i retur, og så fikk vi pengene tilbake. Det tok bare litt tid og mange mail.... ! Men, jeg vet det er flere aktører på markedet. Sikkert både Japanfoto osv. Søk litt rundt :) Men, det er en flott gave!!!!

Skrevet

Ja, jeg lagte i fjor til jul til mine svigerforeldre, og det ble kjempebra!!! Bestilte på japan photo.

Skrevet

Ja. Fotolabo og FotoKnudsen. Ikke fornøyd med fotolabo, men de er omtrent halve prisen så duger til sitt bruk. Stor og med hardcover fra begge steder, husker ikke de fancy benevnelsene, aner ikke hvor mange bilder det ble til slutt - i snitt kanskje 3 per side. 60 sider var maks hos FK, FL husker jeg ikke.

Skrevet

Oj, japan foto var mye billigere enn fotoknudsen da !

Prøve de jeg, siden kvaliteten der var bra.

Takk dere :)

Skrevet

Jeg bestillte på elkjop.no

De kom best i test på tv2 hjelper deg! Jeg ble kjempefornøyd, har fått mye skryt for den og det var veldig enkelt:)

Lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...