dårligfantasi Skrevet 12. august 2007 #1 Skrevet 12. august 2007 fikk vondt i magen i sted, mensen lignende smerter, som forverret seg underveis mens jeg dusjet og stelte meg.. var ganske vondt en tid. men har gått bort nå heldigvis har vært plaget med sånne smerter tidligere i svangerskapet også, jordmor sa det kunne være tegn på tidlig fødsel eller stress.. men så gikk de bort.. har ikke stresset eller i nærheten av fødsel (tror jeg da ) hehe.. så kanskje kynnere? er 35 uker på vei
Tre tette! *07+10+11* Skrevet 12. august 2007 #2 Skrevet 12. august 2007 ja, d kan være d.. men når du har en kynner så blir magen hard sånn ca midt på magen..men jeg syntes ikke de gjorde så veldig vont på førsten, men blitt sterkere nå og gjør litt mer vont.. men er ikke så vont at jeg har lyst til å skrike lixsom:P hehe..
dårligfantasi Skrevet 12. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. august 2007 uff, kor med plager og lureri man skal oppleve, hehe
trine79 Skrevet 12. august 2007 #4 Skrevet 12. august 2007 jeg har mase-rier.. å det kniper nede i bekkenet=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå