Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal bestille ulltrøyer til min snart 3 åring, han bruker str 98-104 i gensere, hvilken størrelse bør jeg bestille i tom&trine ulltrøye. Holder det med 4 år, eller er de små i størrelsen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg vil tro det holder i massevis, har ikke erfaring med at de er små i str.

Skrevet

Jeg ville ikke kjøpt TT for de er så harde, jeg hadde heller satset på Janus eller Reflex sitt ullundertøy..

Skrevet

Min gutt begynte å bruke str 100 før han var to år, og han er ikke over gjennomsnittet. Kan ha 90 også da. Så de er små i str vil jeg si. Ville nok bestilt litt større enn han vanligvis bruker, men jeg har altså bare erfaring med bodyer, ikke trøyene.

Skrevet

Vi har kun brukt bodyene foreløpig og de er veldig små i størrelsen. Brukte 110 i fjor vinter da snuppa var 2 år og brukte 92-98 i vanlige klær.

Skrevet

Neste størrelse er jo 6 år, er det ikke? Og det blir nok for stort, så jeg ville gått for 4 år. De kan være litt korte, men harde er de nå i allefall ikke. Jeg må si at jeg kjenner ikke forskjell på janus og tom og trine!

Skrevet

Det spørs hva du mener med små i størrelsen. De er smalere i passformen enn Joha og mange av de andre merkene, men like lange. Hvis 3-åringen din ikke trekker mye på vidden holder det med den størrelsen han bruker til vanlig.

Skrevet

Synes janus sine trøyer tøyer så fort og blir store.

Tom&Trine sin synes jeg er kjempegode.

MEN, de er SMÅ i størrelsene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...