Gå til innhold

Det her ble en fullkommen helg, men slitsom:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

På fredag så hentet vi oss våre nye bil,jey:)!!!, så dro vi på kino og mcern med sønnen vår og feiret 5års bryllypsdag(hadde ikke råd til noe bedre middag da vi har kjøpt bil,hehe.

Så i går var vi på ikea og kjøpte bort 6 lapper til det nye rommet til sønn vår(sponset av besteforeldre,heldigvis), det var jo noen timers arbeid og diskusjoner der gitt:)

Så i dag dro mannen min og jeg på spa og jeg duppa meg i bassenget i 3 timer og mannen min fikk i tillegg en times behandling for at han er den han er:) Han grudde seg, for ingen andre enn meg har massert eller tatt i han på den måten, men han syntes det var deilig:)

Så vi er begge er slitne nå, og ny uke med prosjekter for å få i stand rommet til eldstemann med maling og butikkløping for å få kjøpt inn det som mangler, det tar så lang tid,sukk.

I løpet av uken skal det meste være på plass og ferdig malt og da blir det nytt rom til skolestart, og neste prosjekt er å rive vårt rom, og det siste vesle rommet:)

Blir slitsmme dager fram til skolestrat da jeg ikke har ork til noe av det her men...overlever vel dette også:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har dere vunnet i lotto eller??? Wow, en sånn helg vil jeg også ha!

Skrevet

Nope ingen lottogevinst, men banken eier jo bilen i 5 år framover, og huset og forøvrig,hihi:)

Det er hvertfall deilig å kunne ha ny bil med garanti i 3 år og vite at det ikke blir noen store kostnader pga slike ting:)Har nemlig bytta inn den vi hadde for den ble kosten oss like mye som en ny en tilsammen med reperasjoner og ikke garantert at det holder i mange år heller så greit å få kjøpt en ny en:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...