~Fanta~ Skrevet 12. august 2007 #1 Skrevet 12. august 2007 Siden alle sier det trekker inn i huden osv osv osv.... Om man da har litt merker i huden man gjerne vil "gjemme"....Dekker dette pudderet / fondation bra?
*dum&deiLig*™ Skrevet 12. august 2007 #2 Skrevet 12. august 2007 Ja. Du kan ta på så mange lag du vil, jo flere lag jo bedre dekkevne. Jeg trenger ikke concealeren min lenger!!! Og har bare på 1-2 lag. Ser fortsatt like naturlig ut=)
~Fanta~ Skrevet 12. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. august 2007 Kremt kremt....... Hva er så concealeren?? Jeg har brukt Kanebopudder siden 92, det vil da si 15 år...OI! Men tror rett og slett huden min har blitt "mettet" på en måte...?!
*dum&deiLig*™ Skrevet 12. august 2007 #4 Skrevet 12. august 2007 Concealer er sånn som du har for å dekke blått under øynene når du er trøtt=) (flittig brukt her i huset, for å si det sånn) Har hørt mye positivt om Kanebo sitt pudder, men det funket ikke på meg. Ser unaturlig ut, og nesen min ser ut som den flasser=(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå