Gå til innhold

Frustrert og lei meg jeg.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må bare tømme hjertet mitt litt her...

Jeg og mannen min har 5 barn tilsammen 2 hver og 1 sammen...

når han har sine her har han en tendens til å sove lenge og bruke mye tid på dataen mens ungene gjør som dem vil, har hatt det sånn ei god stund nå og vet snart ikke hva jeg skal gjøre... På det værste måtte jeg gjøre alt han lå både til tolv og ett og spillte data stort sett resten av tida...Han lovte han skulle være flink i helga og jammen sa jeg smør, han stod opp i elleve tiden i går og joda han var ute å rydda bilen og hadde med sønnen en liten tur ut ellers satt han på dataen og har gjordt det i hele dag også..

når jeg sier noe så får jeg kjeft fordi jeg ikke vekker han ordentlig, men han er da voksen og bør komme seg opp selv ikke sant???

for å få han på jobb må han riktignok vekkes da også, blir så sliten jeg....

noen som har gode råd til meg før jeg går nedenom og hjem??? vi har en sønn på 7 mnd sammen så må jo si det kreves litt det også.....

blir så lei meg for merker jo selv jeg har lett for å klage litt men som jeg sier han har lagt opp til det selv og jeg gruer meg til annenhver helg for vet det bare blir kaos...

trenger sårt noen synspunkter jeg....

tusen takk for at dere tok dere tid, ble sikkert litt rotete meg jeg er så fortvilet...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om han syns det er vanskelig å våkne om morra, sett et vekkeklokke helt inntil øret hans. Så få du se om han våkner eller ikke,

Skrevet

kjøp deg trompet .........og bestill en time hos samlivsterapeut. det gjorde veninna mi. terapeauten så på mannen hennes da de hadde fyllt ut et skjema med noen poeng fra1-10. han fikk 2-3 og hun fikk 8-9 på de viktige tingene. terapeauten så på mannen hennes og sa " trenger jeg å si noe til deg!" Han har skjerpet seg betraktelig. han har nå tilbakefall og de skal tilbake........verdt et forsøk altså.

Skrevet

jada ser den men det er nok prøvd for lenge siden skjønner du, derfor jeg blir så frustrert

Skrevet

takk takk... har tenkt tanken jeg også for er slitsomt når det blir sånn... går ikke ann å være egoist når man lever flere sammen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...