Gå til innhold

Har man vondt ved spontanabort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei, er i uke 7, og har fått litt blødning i helgen. Har hatt brun utflod en stund,men legen sa at det var helt normalt, men ihelgen har det kommet friskt blod,men ikke så mye at jeg må ha på bind,kommet litt i truseinnlegg først nå i kveld. Men jeg har ikke noe vondt. Har man det ved spontanabort? Kommer det evt mye blod?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ved en spontanabort pleier man å ha smerter tror jeg... har aldri opplevd det men har hatt en provosert abort og det var skamvondt. Dersom du blør friskt blod er det kanskje best å få en sjekk hos legen... men det går nok fint =) lykke til!

Skrevet

..siden du spør..:

jeg hadde en SA og hadde da lette menssmerter og

blødde som ved en vanlig menstruasjon.

Andre derimot forteller om sterke smerter,

så det finnes vel ikke noe fasitsvar på dette, heller..

Lykke til! Håper ting går bra! :)

Skrevet

Jeg hadde masse blod som lukter litt (ikke vanlig menslukt)og kraftige mesmurringer og når posen med embryoet kom ut fikk jeg 2 slag rier, og etterpå var alt ok :-)

Skrevet

hei!

ring legen i morgen, krev å få time,og få rekvisisjon til UL :)

Er selv gravid, bødde i uke7sist svangerskap,en del friskt blod,noe smerter..Fikk beskjed om å være i ro (blør mindre da) til dagen etter(av legevakta) og ble henvist til ahus dagen derpå. alt var i orden,legen sa det var rett og slett blodkar som sprakk når livmoren vokste..

På fredag begynte blodet å renne igjen, veldig ekkelt som sist.. Ante ikke hvor langt jeg er på vei da jeg ikke har lege time før i slutten av aug.

Uansett: alt var i orden på UL dagen etter =) 10uker på vei;)

Håper på at du får en henvisning, for er vist årsak til henvisning når man bør mye eller lite og er bekymrwet for barnets ve og vel!

P.s.. Husk å be om UL bilde mens legen holder på, er et koselig minne...glemte det nesten sist.

LYKKE TIL!!! og ring legevakta om du ikke vil vente til i morgen!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...