Gå til innhold

Sp.mål ang. akupunktur

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vurderer sterkt å prøve akupunktur. Kan noen fortelle litt om hvordan det fungerer.

Må en gå flere ganger?

Spiller det noen rolle hvor en er i syklusen når en gjør det?

Kan man bestille time selv, eller bli henvist gjennom lege?

Hva koster det? ( selv om pris egentlig ikke spiller noen rolle, så lenge det hjelper)

Håper noen kan hjelpe meg. Vil høre mange erfaringer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Virkelig ingen som har erfaringer med dette?

Skrevet

Har endometriose og regnet med IVF (stod i kø) etter operasjoner. Gikk 1x til akupunktur og ble gravid:) Prøver nå på nr 2. Dagen jeg var der, mistenker jeg at jeg hadde EL. I hovedsak gikk jeg dit ikke for å bli gravid, men for å komme meg igjennom smerteperioder. Akupunktøren sa at hun også ville sette noen nåler for fruktbarhet pga diagnosen. Det så ut til å virke. Hun satte nåler i hodet, mellom tommel og pekefinger, føtter og leggen. Bestilte time selv etter anbefaling fra kjente. Min var billig fikk jeg høre, 400 1x deretter 250 pr x. Tenker jeg skal dit en tur til rundt juletider om jeg ikke er gravid igjen. Lykke til og håper du får en like god erfaring som meg!!!

Skrevet

Hei kattungen og tusen takk for svar.

Spiller det noen rolle om hvor en er i syklus nåe man gjør dette da?

Skrevet

Det vet jeg ikke. Men spør når du ringer for å få time, de vet sikkert best. Men jeg tror at jeg hadde en ekstra fordel siden jeg hadde EL da jeg var der. Jeg ble jo gravid med en gang trass i dårlig prognose. Tvi, tvi:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...