Gjest Skrevet 12. august 2007 #1 Skrevet 12. august 2007 Har nettopp hatt meg en liten sengevals og fikk skikkelig magevondt av det. Kynnere og murringer i hytt og pine... hvorfor skal det være sånn nå da? har ingen planer om å føde nå uansett, hun blir pent nødt å vente til jeg er fødeklar... gå bort kynnere!!!!!!!!!!!
Bebis120408+150511 Skrevet 12. august 2007 #2 Skrevet 12. august 2007 isj da;) Håper kynnerne er verdt det da;) går nok snart over,skal du se:D
Gjest Skrevet 12. august 2007 #3 Skrevet 12. august 2007 hehe ja er vel verdt det... =P men jeg trenger ikke disse kynnerne jo! de kan få komme tilbake om et par uker og gjøre noe nytte for seg. men nå sender jeg kynnere og murringer med første fly til syden og så kan de komme hjem igjen når jeg vil ha dem. for det tenk! hihi=)
Bebis120408+150511 Skrevet 12. august 2007 #4 Skrevet 12. august 2007 hehe.. når har du termin da,frøken?? har fulgt litt med på deg.. moro det:D
Gjest Skrevet 12. august 2007 #5 Skrevet 12. august 2007 har 32 dager igjen til termin så begynner å nærme seg. men jeg har så sinnsykt mye å gjøre at hun må holde seg der inne til terminen tror jeg. ellers får jeg ikke gjort alt... =P
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 12. august 2007 #6 Skrevet 12. august 2007 hihi..er litt morsomt ogsaa.. for du opplever saa mye likt som meg:P Begge har vi gaatt opp en god del dette sv.skapet.. Ikke frekt ment hihi:P Begge har vi myyye strekkmerker som vi absolutt ikke ville hatt hehe:P og begge opplever sterke forbaska kynnere etter sex... I tillegg saa skriver du ofte innlegg om ting jeg har tenkt paa eller som jeg selv lurer paa.. hehe:) Er liksom saa morsomt naar du skriver innlegg, for jeg kjenner meg igjen i saa mye av det du skriver:) Selv om jeg absolutt ikke unner noen de forbaska kiloene og strekkmerkene, og vonde kynnerene.. saa er det godt aa vite at man ikke er alene om det heller;) Oensker deg iallefall GOOOD bedring jeg:) haape de dumme magesmertene gaar bort og heller kommer tilbake naar de SKAL komme;) Sender deg en god bedring klem jeg;)
Gjest Skrevet 12. august 2007 #7 Skrevet 12. august 2007 hhe ja er mye likt med oss to ja! men du har termin (keisersnitt blir det vel) en måned før meg ada... uuuurettferdig... =P hihi =) ja det er bra det er flere av oss... =) takk for klemmen! snart er det den 16, husk å sende melding da=)
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 12. august 2007 #8 Skrevet 12. august 2007 ja det er vel det som er forskjellen da:P hehe.. seff skal jeg sende melding;) Glemmer ikke det nei hehehhe:) forhaapentligvis..=) kansje jeg bare driiiter i alle saa fort jeg har faatt ut nurket,slaar av tlf, og bare lar vere aa gi beskjed... hihihi..da tror jeg det hadde blitt en god del frustrerte ja.. min mor hadde vel gaatt paa veggene;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå