Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 12. august 2007 #1 Skrevet 12. august 2007 Sist så snakket vi litt om at det ikke finnes omslagsbodyer større enn str 62. Men nå har jeg funnet det!!! På Lindex og Kappahl (Oslo City) så har de omslagsbodyer str 62/68. De er godt romslige på Camilla og hun bruker en god del 68 allerede! Et bittelite tips til de av dere som fortsatt er på str 68 i klær :-)
Millapril Skrevet 12. august 2007 #2 Skrevet 12. august 2007 Åhhh! Tusen takk for tipset! Dette har jeg letet lenge etter skal jeg si deg. Det er så greit å ha noen omslagsbodyer til feks kontroll på helsestasjon, hvor body må av og på flere ganger. Erica liker ikke å få klær over hodet, og det er ikke gøy når hun skriker i vei akkurat. Skal dra og kjøpe denne uken tenker jeg!
Solstråle72 Skrevet 12. august 2007 #3 Skrevet 12. august 2007 Takk for tipset. Jeg har også lett etter slike i str. 68. :-)
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 13. august 2007 #4 Skrevet 13. august 2007 Nå blir gubben glad. For han er ikke glad i disse som må tres over hodet. Løp og kjøp.....
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 14. august 2007 #6 Skrevet 14. august 2007 Da vet jeg om en pappa til som blir glad!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå