Gå til innhold

rydder på loftet for harde livet----puh


Anbefalte innlegg

Skrevet

puuuuuuh,, har vært oppe på loftet og ryddet og ryddet og ryddet,, BLæh så mye drit vi har samlet på...

 

fyyyyyyyy så varmt det er der oppe.. sukk, blir jo aaaaaaaaaaaaldri ferdig heller...

 

Mye å gjøre før onsdag, mye som skal kastes,(har containeren fram til da)

BLir helt svett... Pause nå, så er det påan igjen,,,,

 

2 økt ferdig, og jeg er fuuuuuuull av støv,, gaah kvalt

 

15 forbanna gamle sponplater fra før vi flyttet inn har vi nå presset gjennom den biiiiiiiiittelille loftluka,, puh,,

 

2 pc skjermer, 1 stk gammel datamaskin, 1 platespiller, 2 stereoanlegg som ikke virker, ørten planker og en haug med esker som skal til fretex+++++ maaaaaaaaaasse annet søppel..

Og enda er vi ikke ferdige hehe..

 

Ligger en gammel madrass der oppe og,,

 

Har i alle fall fått frigjort 8 esker som vi kan pakke annet ræl i nå da, hehe* Fnise

 

Jaggu skal jeg være glad når vi er ferdige....

 

nå fortjener jeg en Røyk

 

 

Sukk

ha en fin søndag jenter

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jøss, så flink du er!!!

du fortjener deg en kald øl i tillegg å :):)

Skrevet

thanks,, ;-)

har ikke noen øl i hus, tror jeg, men har da litt vin, hehe..

Når ungene er i seng, skal jeg jammen ta meg et glass,,, etter en dusj, selvfølgelig,,,

Skrevet

ahh.. er jo godt det å :)

eg er alene hjemem inatt, eg å mini, min kjære dro på impulstur, noe som er heeel ulikt han da..

så skal kose meg med en liten blås eg å idag :)

 

katti kommer du til oslo?

Skrevet

Er det lengde til dere flytter da?

Skrevet

flytter 5 november, men skal ha visning i beg av september, og må få hevet alt gammelt ræl til det,,,

Vi må jo rydde unna plass til å pakke ned en del ting før visningen,, og få gitt bort masse gamle leker osv....

 

Drar til oslo neste helg, så derfor må vi få det gjort,,, puh

Skrevet

kommer til oslo på torsdag kveld..:-)

gleder meg til å treffe dere på fredag,,:-)

Skrevet

ja, det skal bli kos vettu.. :)

 

forresten, vær flink å kaste ting nå, gjorde eg å når vi flytta, kasta all mulig dritt, å satt å lurte på hvor dopet eg må ha vært når eg har skaffa meg alt det merkelige rotet eg fant....

Skrevet

jepp kasster masse,,:-)

og fretex får masse,,,

har nok drit fra før, hehe......

Gamle esker som ikke har vært åpnet på 8 år, savner vi ikke noe av, hehe.......

Skrevet

Gleder meg til grillmat,, og hyggelig selskap hehe

Skrevet

ja, glede meg masse eg å. :) glede meg å endelig få møte deg å! :):) for eg trur no ikke du e så skummel... :P

Skrevet

hehe,, si ikke det,,,;-)

 

JEg er kjempeskummel ifølge enkelte dibbere,,, hihiihihihi..

BØØØØØØØØ

Skrevet

oki, skal ikk ødelegge for deg, med å skrive innlegg her på dib når eg komr hjem, å si "har møtt børdi, å ho er jo sååååå koselig!!!"

 

må jo opprettholde ryktet ditt vettu.... bitch!! :P

Skrevet

Ja er det ikke deilig å få tatt ett røsk!!

Vi hadde en sjau forrige uke. Hadde leid en container, og det var ikke noe problem å få fylt den. Og det var bare drit vi hadde på loftet og på kottet!

 

Nå har vi gooood plass igjen, til å fylle på mere skrot!! he he he ;-)

Skrevet

Jepp,,, thats, me,,, hehe........

b i t ch....

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...