børdi Skrevet 12. august 2007 #1 Skrevet 12. august 2007 puuuuuuh,, har vært oppe på loftet og ryddet og ryddet og ryddet,, BLæh så mye drit vi har samlet på... fyyyyyyyy så varmt det er der oppe.. sukk, blir jo aaaaaaaaaaaaldri ferdig heller... Mye å gjøre før onsdag, mye som skal kastes,(har containeren fram til da) BLir helt svett... Pause nå, så er det påan igjen,,,, 2 økt ferdig, og jeg er fuuuuuuull av støv,, gaah kvalt 15 forbanna gamle sponplater fra før vi flyttet inn har vi nå presset gjennom den biiiiiiiiittelille loftluka,, puh,, 2 pc skjermer, 1 stk gammel datamaskin, 1 platespiller, 2 stereoanlegg som ikke virker, ørten planker og en haug med esker som skal til fretex+++++ maaaaaaaaaasse annet søppel.. Og enda er vi ikke ferdige hehe.. Ligger en gammel madrass der oppe og,, Har i alle fall fått frigjort 8 esker som vi kan pakke annet ræl i nå da, hehe* Fnise Jaggu skal jeg være glad når vi er ferdige.... nå fortjener jeg en Røyk Sukk ha en fin søndag jenter
lenej :o) Skrevet 12. august 2007 #2 Skrevet 12. august 2007 jøss, så flink du er!!! du fortjener deg en kald øl i tillegg å :)
børdi Skrevet 12. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. august 2007 thanks,, ;-) har ikke noen øl i hus, tror jeg, men har da litt vin, hehe.. Når ungene er i seng, skal jeg jammen ta meg et glass,,, etter en dusj, selvfølgelig,,,
lenej :o) Skrevet 12. august 2007 #4 Skrevet 12. august 2007 ahh.. er jo godt det å eg er alene hjemem inatt, eg å mini, min kjære dro på impulstur, noe som er heeel ulikt han da.. så skal kose meg med en liten blås eg å idag katti kommer du til oslo?
børdi Skrevet 12. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 12. august 2007 flytter 5 november, men skal ha visning i beg av september, og må få hevet alt gammelt ræl til det,,, Vi må jo rydde unna plass til å pakke ned en del ting før visningen,, og få gitt bort masse gamle leker osv.... Drar til oslo neste helg, så derfor må vi få det gjort,,, puh
børdi Skrevet 12. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 12. august 2007 kommer til oslo på torsdag kveld..:-) gleder meg til å treffe dere på fredag,,:-)
lenej :o) Skrevet 12. august 2007 #8 Skrevet 12. august 2007 ja, det skal bli kos vettu.. forresten, vær flink å kaste ting nå, gjorde eg å når vi flytta, kasta all mulig dritt, å satt å lurte på hvor dopet eg må ha vært når eg har skaffa meg alt det merkelige rotet eg fant....
børdi Skrevet 12. august 2007 Forfatter #9 Skrevet 12. august 2007 jepp kasster masse,,:-) og fretex får masse,,, har nok drit fra før, hehe...... Gamle esker som ikke har vært åpnet på 8 år, savner vi ikke noe av, hehe.......
børdi Skrevet 12. august 2007 Forfatter #10 Skrevet 12. august 2007 Gleder meg til grillmat,, og hyggelig selskap hehe
lenej :o) Skrevet 12. august 2007 #11 Skrevet 12. august 2007 ja, glede meg masse eg å. glede meg å endelig få møte deg å! :) for eg trur no ikke du e så skummel...
børdi Skrevet 12. august 2007 Forfatter #12 Skrevet 12. august 2007 hehe,, si ikke det,,,;-) JEg er kjempeskummel ifølge enkelte dibbere,,, hihiihihihi.. BØØØØØØØØ
lenej :o) Skrevet 12. august 2007 #13 Skrevet 12. august 2007 oki, skal ikk ødelegge for deg, med å skrive innlegg her på dib når eg komr hjem, å si "har møtt børdi, å ho er jo sååååå koselig!!!" må jo opprettholde ryktet ditt vettu.... bitch!!
Heira☆ Skrevet 12. august 2007 #14 Skrevet 12. august 2007 Ja er det ikke deilig å få tatt ett røsk!! Vi hadde en sjau forrige uke. Hadde leid en container, og det var ikke noe problem å få fylt den. Og det var bare drit vi hadde på loftet og på kottet! Nå har vi gooood plass igjen, til å fylle på mere skrot!! he he he ;-)
børdi Skrevet 12. august 2007 Forfatter #15 Skrevet 12. august 2007 Jepp,,, thats, me,,, hehe........ b i t ch....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå