Gå til innhold

Hva koster ett strikkasett?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er prisen på ett strikkasett til baby..? sånn ca?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer jo selvsagt helt an på hva slags garn det er, hvor mange farger, hvor komplisert mønster, hvor mange deler osv. Umulig å svare på.

Skrevet

For eksempel ett hvitt i babygarn med jakke lue og sokker.. med litt "rillemønster"..?

Skrevet

Hvis jeg skulle strikke noe slikt ville jeg vel tatt ca 400 kr. Har strikket en del sett og solgt, men ikke akkurat den kombinasjonen. Men som hun andre sier, det er nesten håpløst å gi en pris uten å ha sett mønsteret... Måtte dessuten også visst hvilken størrelse :)

Skrevet

å.. Okei..:) bare lurte for har lyst å strikke å selge litt siden jeg ikke jobber nå.. Er hjemme med minsten.. men gidder ikke visst jeg ikke tjener mer enn det jeg bruker på garnet... Er jo dyrt med tråd...

Skrevet

gå på finn og søk på strikk, så kommer det opp folk som strikker på bestilling...... ofte masse fint

Skrevet

Ja.. de er jeg fullstendig klar over...=P he he.. men er jo kjekt tidsfordriv når man foreksempel ser på tv...

Skrevet

Jeg hadde gjerne kjøpt inn garnet og betalt 400kr ekstra får å få et strikka sett til en av mine gutter..

Skrevet

Jeg har strikket og solgt massevis og skulle jeg tenke timesbetaling hadde jeg nok ikke fått solgt noe... Finnes mange som ønsker seg strikkaklær, men ikke alle er klar over hvor mye garnet koster og hvor mye arbeid som faktisk ligger bak. Jeg begynte å selge fordi jeg strikka mer enn vi klarte å bruke selv, det ble bare masse plagg som ble liggende og som snuppa vokste ut av før hun omtrent fikk brukt de. Jeg tjener så å si ikke noe på det jeg strikker, men syns det er kjekt å hjelpe de som ikke kan strikke selv eller som ikke har noen som kan strikke :) Men det er et kjekt tidsfordriv ja. I tillegg til finn.no som ble foreslått over her kan du også ta en tur på håndverksmesser rundt omkring og se hva de tar betalt de som selger der, bruker å være mange strikkedamer der :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...