Anonym bruker Skrevet 12. august 2007 #1 Skrevet 12. august 2007 har 5 uker i gjen , og alt er kjøpt. men kor tid er det best for å sette opp seng og stellebord. takk
Gjest Skrevet 12. august 2007 #2 Skrevet 12. august 2007 kan like godt gjøre det nå. sengen monterte vi i uke 20 eller noe... hehe syns den var så sjønn =)
conney skal ha nr 2:) Skrevet 12. august 2007 #3 Skrevet 12. august 2007 vi har montert sengen nå, men vi har ikke montert vugga enda.. jeg har 2.5uke igjen...
80mod Skrevet 12. august 2007 #4 Skrevet 12. august 2007 vi hadde også alt i hus i god tid før vi fikk førstemann, men senga ble ikke skrudd sammen før vi hadde fått han, mannen gjorde det mens vi enda lå på sykehuset. Så kunne han føle at han fikk gjort noe fornuftig. Men det hører med til historien at han kom med haste ks 4 uker før tiden, og vi lå 4 uker på sykehuset. Så hadde det ike vært for det, så hadde nok den blitt klar i god tid før jeg evt hadde landa inn. Så skru og kos dere;)
Gjest Skrevet 12. august 2007 #5 Skrevet 12. august 2007 Jeg er bare 28+5 i dag, men likevel har vi satt opp både seng og stellebord. Kjøpte inn på fredag, og satte sammen på ørdag. Klarte ikke vente! Det er så koselig å våkne opp om morgenen og se sengen som lille prinsessen vår skal ligge i!!! Alt blir liksom så mye mer virkelig når vi begynner å få slike ting i hus synes jeg!
Aug07+Mai10+Feb12 Skrevet 12. august 2007 #6 Skrevet 12. august 2007 Jeg vil anbefale å gjøre litt og litt.. vi satte opp sengen den dagen jeg ble "fødeklar"... det er nesten 5 uker siden og jeg sitter her fremdeles med stor mage .. det er jo ikke sikkert at du går så lenge som meg, men visst du gjør det så er det veldig greit å ha noe å pusle med mens man går å venter (ventetiden kan bli laaaaang).. Om babyen kommer før man har fått satt opp alt så tar det jo uansett ikke lange tiden å montere alt sammen..
dårligfantasi Skrevet 12. august 2007 #7 Skrevet 12. august 2007 her er det 5 uker igjen til termin, og seng og stellebord er satt opp.. kun det nedi og vask av klær ol. vi har ventet med. klær skal jeg begynne så smått med nå, og det nedi senga tar vi nærmest mulig termin, eller noen får gjøre det når jeg er på føden
snart mamma til to gutter :-) Skrevet 12. august 2007 #8 Skrevet 12. august 2007 Hei. Her ble alt satt opp ca 7 uker før termin.. har fortsatt 3 uker igjen... senga og alt er skrudd opp. Vasket resten av tøy i dag og lagt på senga. Har bare dekket til senga med et laken... Blir så bra se :-) Vil at alt skal være i orden når den lille kommer... tror ikke det spiller noen roller hvor lenge du venter med dette. Vente tiden er der uannsett synes iallefall jeg. klem
StineMor_2007_ Skrevet 12. august 2007 #9 Skrevet 12. august 2007 hei=) jeg er 31+5 i dag og her har sengen stått klar siden juni hehe... har en gammel seng som vi har malt så syntes den ble så fin hehe.. og alt annet står oxo klart her... vaske siste rest med klær i dag så nå kan jeg bare slappe av frem til termin hehe...
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 12. august 2007 #10 Skrevet 12. august 2007 Det du orker å forberede nå, er ikke sikkert du har noe glede av å holde på med helt på slutten!!! Glad jeg gjorde så mye jeg kunne for noen uker tilbake for formen er skrantete, og jeg orker slettes ikke så mye. Bare det å stå rett opp og ned å stryke lenge av gangen er rykende uaktuelt nå. Hadde jo et ønske om å "kose" meg med forberedelsene også. )
Gjest Ut på tur Skrevet 12. august 2007 #11 Skrevet 12. august 2007 3 dager til termin. Hang opp vugga i går for å sjekke at plasseringa var grei, men vet ikke om vi tar den ned igjen frem til Lillevennen er født. Monterte stellebordet for et par uker siden for vi pusser opp badet og måtte se hvor en vegg skulle stå Har også montert vogna. Greit å sjekke at alle deler fulgte med
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå