Gå til innhold

Hvor mange i utdrikningslag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forloveren min har bedt meg lage liste med tlf og mail til de jeg gjerne vil ha med i utrdrikningslaget mitt.. Problemet er bare at jeg har ganske få, gode venner, men mange bekjente. Hvem inviteres? Hvor mange pleier det å være? Jeg tenker alt fra 5- 10 er mest koselig, men hva mener dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har vært i to stk i mitt liv..

Ene var vi 3 stk og det andre var vi 11.. Like koselig begge to =)

Jeg har/skal invitert/invitere svigerinner, de nærmeste venner og mitt søskebarn, pluss noen få tidligere venner..

Lurer på noen flere, men er veldig usikker på hvor langt man liksom skal strekke seg.. Tenker at det hadde vært koselig å møte gamle kjente på denne måten også..

Skrevet

I mitt utdrikningslag var vi seks stk + meg. Men da var vi på rafting med overnatting. Vi hadde det veldig moro....

Skrevet

I min venninnes bryllup var det omtrent ingen som kunne være med i utdr.laget, så vi var meg, forloveren, svigerinna og bruden selv... Vi kunne selvsagt vært flere, for det var ikkje 100% planlagt og gj.ført. Men tror bruden hadde det litt gøy for det.

Skrevet

Jeg var i et utdrikningslag for to uker siden og da var alle "jentene" i bryllupet bedt. Det var mange som ikke kunne komme, så vi ble 8stk.

Skrevet

Vi ble 11 tror jeg, inkl meg :-)

Akuratt passe. Var noen få som ikke kunne komme..

Skrevet

Synes i hvert fall ikke du skal invitere folk som ikke er invitert i bryllupet. Føler seg lett annenrangs da.

Skrevet

Vi var 10 på min venninnes utdrikningslag og hun ble skuffet pga lavt antall. Uansett så er det jo din dag og synes du 5-10 er nok, så er det jo greit.

Jeg ville nok ha hatt flere, kanskje 15 hvis mulig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...