IziBizi Skrevet 12. august 2007 #1 Skrevet 12. august 2007 Hva er det med ektepar som sover på hvert sitt soverom??? Vi har nylig blitt kjent med et par som er gifte, har to barn og er tilsynelatende lykkelige og forteller oss om fremtidsplaner om utbygging, ferier o.l.? For meg er det veldig rart.. Er det noen her som sover på hvert sitt rom?
Gjest Sekretøsa Skrevet 12. august 2007 #3 Skrevet 12. august 2007 Det er visst gjort undersøkelser på at det er bra, bla i Usa, men der sier de jo så mangt. Tror det er spesiellt for de som sliter med og få sove fordi den andre parten lager mye "lyder"... Venninda til mamma, og samboeren hennes, sover på hvert sitt rom, fordi han snorker så mye at hun ikke får sove...
*bolla pinnsvin* Skrevet 12. august 2007 #4 Skrevet 12. august 2007 Det kommer sikkert av (som de over her sier) at den ene eller begge enten snorker eller er urolig om natta, sånn at det er vanskelig å sove. Kan ikke se at det skal være noe galt i å ha hvert sitt soverom da.
Trulte76 Skrevet 12. august 2007 #5 Skrevet 12. august 2007 vet faktisk ikke om noen hadde ikke greid det selv iallefall..må dele rom med sambo ja Men hadde han snorket fælt..så kanskje
Gjest Skrevet 12. august 2007 #6 Skrevet 12. august 2007 Uff nei kunne aldri tenkt meg å ikke dele rom med sambo... Sovner nesten ikke uten han..
snupp & mamma Skrevet 12. august 2007 #8 Skrevet 12. august 2007 her hender det at sambo må sove på sofaen fordi jeg ikke får sove. han snorker og puster utrolig tungt, og etter at mini kom så sover jeg så dårlig. selv om snuppa sover rundt så har hun programert meg til å vokne flere ganger om natten, så får jeg ikke sove lengre. synes ikke et er noe gøy, men må jo sove også..
IziBizi Skrevet 12. august 2007 Forfatter #9 Skrevet 12. august 2007 Nesten så jeg tenker; hva er vitsen med å være sammen.. Synes mye av det å ha samboer er å være sammen - bare vi to inne i vårt private rom. Ikke bare pga sex, men nærhet og å kunne snakke sammen om ting som man kommer på om kvelden
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 12. august 2007 #10 Skrevet 12. august 2007 Både jeg og mannen min er av den kjærlige typen som ligger tett tett hver eneste natt. Jeg synes at det er litt av kosen med å være sammen. Det skal være en annen nærhet også om natten! Selv ikke en krangel får oss til å ligge på forskjellige rom!
Gjest Skrevet 12. august 2007 #11 Skrevet 12. august 2007 Hehehehe..... Det går fint an å ha et veldig hyggelig, lykkelig og fint samboerforhold selv om man ikke sover på samme rom.... Vi bor midlertidig på hvert vårt soverom. Jenta vår kommer ofte tuslende inn til meg på natten, og det synes jeg er bare koselig. Vi kan ligge lenge på morgenen og skravle og kose oss. Mannen min (stakkar) må på jobb hver dag og står gjerne opp før kl 0500. Jeg synes det er kjekt å ikke bli vekket da, så han sover på et annet rom. Vi kommer sikkert til å flytte sammen igjen etterhvert, når begge jobber igjen og sånn, men akkurat for øyeblikket så har vi det helt flott i hver vår seng.... (og hvis noen lurer så går det fint å ha sex andre steder enn i sengen....... faktisk går det nesten bedre alle andre steder....hehehe)
snupp & mamma Skrevet 12. august 2007 #12 Skrevet 12. august 2007 kattemusa.. du kan jo prøva å ligge våken heeele natta pga at gubben snorker.. ganske så tåplig sagt egentlig!
IziBizi Skrevet 12. august 2007 Forfatter #13 Skrevet 12. august 2007 Du synes det,ja. Jeg har nå min mening. Som jeg tydeligvis deler med flere her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå