Gå til innhold

når pakke sykehusbagen???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Når pakker dere sykehusbagen???

Jeg er nå i uke32, men føler det er litt tidlig ennå, men samtidig kan man jo føde uker før termin...har ikke lyst til å glemme noe hvis jeg skal pakke den i hui og hast....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vanskelig å pakke helt klart så lang tid i forveien, men man kan jo planlegge hva man skal ha i, legge fram beibiens ting og evt gå til innkjøp av ting man skal ha med seg som man ikke har fra før. Gøy hvor opptatte vi blir av denne bagen, jeg har selv tenkt på den siden en venninne av meg som fødte i mai pakket sin, jeg skal selv ha i september:p

Skrevet

jeg har termin 28aug, men hr ikke fått pakka min enda. Men lurer på om jeg snart må gjøre det. Må pakke en liten sekk te guttungen da han skal på en liten ferie enten til farmor eller mormor når vi drar til føden, og det er den jeg tenker mest på....

Skrevet

jeg er 36+4 og har sånn smått begynt med den bagen. Men det er ganske mye jeg ikke kan pakke ned enda, så foreløbig har det bare blitt med ting til babyen. Så får jeg ta mine klær samt toalettsaker når det nærmer seg. Har i tillegg laget en liste med alt jeg skal ha med, samt krysset ut det jeg har pakket ned i tilfelle det skjer så fort at sambis må ta resten av pakkingen.

Skrevet

hm , en liste var lurt!! Takk for tipset...skal lage en med en gang jeg nå ;)

Skrevet

har 6 dager igjen,men har ikke pakket enda,kanskje påtide?? :)

Skrevet

hehe.. jeg har ikke termin før om 7 uker men skal beggynne å pakke i kveld tenker jeg.. men pakker ikke helt ferdig da..

Skrevet

Veldig mye prat om denne bagen, ja:) Ikke det jeg tenker aller mest på i det øyeblikk fødselen starter, tror jeg. Men - dømmer ingen . skjønner at det er litt kjedelig å havne hjemmefra i dagesvis hvis man ikke kan hente det man trenger. Selv bor jeg 10 min fra sykehuset, kanskje jeg til og med drar uten bagen! Sambo kan hente etterpå. For moro skyld, kan noen si meg hva de hadde med i bagen som de absolutt IKKe fikk bruk for? Og hva som var det absolutt lureste de hadde tatt med?

Skrevet

Forrige gang gikk vannet brått og uventa 5 uker før termin, da var jeg glad for at bagen var pakka på forhånd, så gjør det samme nå, for sikkerhets skyld. Savna tøfler/slippers og ørepropper, samt nok t-skjorter/pysjer (mye svetting), så det har jeg pakka nå. Dessuten ser jeg dødskorny ut på bildene fra barseloppholdet da jeg ikke hadde med sminke, så nå har jeg en ekstra sminkepung med meg, gitt. Er litt forfengelig, må innrømme det;-) Har også med meg en lettlest bok. Også pakka en pakke med kjeks etc hvis stakkars mannen min blir sulten underveis, dårlig med matstell for fedre på sykehuset..

Gjest Ut på tur
Skrevet

3 dager igjen nå.

Har litt småting i baggen.

Har kjøpt inn det som skal kjøpes inn sånn som nettingtruser, styrkedrikk, snacs og klærne babyen skal ha på hjem.

De andre tingene går litt ut og inn av baggen er jo klær jeg bruker til vanlig ;) Men prøver å ha masse reine klær til enhver tid... er ikke så mye klær i skittentøyskurven ;)

Skrevet

Har ikke pakket den enda jeg - har 25 dager til termin...så bør jo tenke på det snart da:)

Men i dag laget jeg listen over hva jeg planlegger å ha i bagen, slik at hvis ting skjer sånn plutselig så kan jeg se på listen hva jeg skal ha med meg iallfall, sånn at jeg klarer å få pakket med meg det nødvendigste...Regner med at jeg kanskje ikke helt klarer å tenke på hva jeg skal ha med når tiden plutselig er der og jeg må skyndte meg på vei ut....

Så listen er klar, selv om bagen lar vente på seg...

Skrevet

Hei

Kan jeg få se den lista? Jeg har pakket litt av hvert, men føler ikke jeg blir ferdig. Tar ting ut og inn, som f.eks undertøy. Nettingtruser som noen nevner over her har jeg ikke noe kjennskap til, hva trenger man det til? Forrige gang jeg fødte fikk jeg det jeg trengte av bind/engangstruser på sykehuset, men nå har jeg pakket ned en egen pakke med nattbind, siden jeg synes de binda på ullevål fort blei litt for store.

Ellers kan jeg si at jeg ikke savnet noe sist gang, selv om bagen blei pakka i hui og hast. Men kunne kanskje tatt med et par bodyer til til babyen, synes det var koseligere med mine egne klær til babyen enn de på sykeshuset, men ikke strengt tatt nødvendig,

Har 6 dager til termin og bagen er pakket, men ikke helt ferdig.

Skrevet

hei.

jeg har pakket det jeg tror jeg kommer til å få bruk for.. har litt tid igjen til termin da, 20 dager, men man vet jo aldri;) og min kjære er ikke så fantastisk til å pakke(tidligere erfart fra td ferier, helgeturer), så om jeg skulle få med det jeg ville, var det best å gjøre det selv;)

Skrevet

Jeg har skrevet listen over hva jeg skal ha med nå...og tenker at jeg venter litt med å pakke ( har 28 dager igjen). Lista er meget detaljert, slik at det evnt skal være lett for mannen å pakke den til meg :) Henger på kjøleskapet!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...