Gå til innhold

Kule jeans til de som er korte og litt runde..hvor kjøper dere de???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finner for pokker ikke noen skikelige jeans mer. Har sikker prøvd 15 forkjellige uten at de passer....må ha størrelse 42/44 i livet og 32 i beina..

Dere som er korte og litt fyldige over rompe og lår, hvor kjøper dere genetlig jeans?

Hjelp!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Til Irismor

hvem senter ligger den på.

Skrevet

Så ihvertfall at de hade det på liertoppen, dit skal jeg i morgen.

Hvis du går inn på zizzi.no kan du velge fra et kart over landet hvor de har forhandlere.

Skrevet

jeg er 2 i beina, og fant meg riktig størrelse, ihvertfall. billig var det også, 300 for et par helt greie mørkeblå jeans, høstvare. b-young var det.

Skrevet

Kan jo legge opp bukser. JC legger dem opp gratis=)

Skrevet

Da er du høyere enn meg : (

Er bare 163 cm... LAV...

Jaja...jeg får dra og prøve ihvertfall....

Skrevet

Synes det blir så rar fasong på de da...

Må som regel legges opp så veldig mye, slik at de ikke blir noe ålreite...

ikke tøt jeg soørre om det heller....er flau nok som jeg er over at jeg må ha så stor størrelse...

Skrevet

På feks JC har de jo mange forskjellige størrelser, jeg har sett bukser der helt opp i nesten 50 tommer som også er korte i beina. Bare å spørre det, de har det meste=)

Skrevet

Har brukt mye only, men de passer meg ikke mer... : (

Og dum og deilig... jeg tør aldri å spørre om hjelp...

Skrevet

hvorfor ikke? Det er jo derfor de er der=) Drit i å være flau, du kommer ikke langt i livet ved å gjemme deg bort! De blir sikkert bare glade for å kunne hjelpe=)

Skrevet

Finner skjelden bukser som passer. Men syns det er lettere å finne jeans, fordi de fåes i forskjelige lengder. Men andre bukser er aaaalt for lange!!!!

Er 155 jeg da....... ;-)

Skrevet

hei hei .. eg er og 163 cm, og trenger 42/44 i vidde og eg fant fine dongeri bukser på en butikk som selger litt forskjellg MEN merket er simply wish, visst du kan klare å finne det en plass .. .de hadde mange størrelser ,. og mage fine jeans ;););)

Skrevet

Jeg er akkurat like høy (lav) som deg og bruker det samme i buksene som deg .-)

Jeg fant faktisk noen fine jeans på Kapp Ahl i sommer (av alle plasser). De er i stretch, mørk farge og rette ben, og fås kjøpt med kort benlengde, normal benlengde og lang benlengde. De korte passer oss utmerket :-)

Finnes i flere modeller, så det er jo verdt et besøk.

Jeg kjøpte i alle fall likegodt to like bukser, side jeg så sjelden finner noe som både passer og som jeg liker.

Lykke til!

Skrevet

Zizzy som har blitt nevnt allerede....Ligger ihvertfall på Amfi Moss også... ( hvor bor du??...)

Suveren butikk for fyldige damer, morro å finne fram en S liksom ( 42/44 hos de) hihi... Kan være litt dyrt,men likevel rimelig i forhold til andre butikker som selger store str...:)

Skrevet

Kappahl har faktisk tatt seg veldig opp når det gjelder de større str...:D Masse fint der faktisk:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...