Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 31+1 idag - smerter på venstre side i korsryggen og rundt halebeina. Voldsomt nedtrykk spesielt hvis jeg har bøyd meg - aldri vært borti lignende - noen med erfaring?

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

for så vidt jeg vet så kan dette faktisk være rier.. snakket med ei jordmor i gårkveld pga kraftige kynnere - og hun forklarte akkurat det du sier nå... ta en telefon og sjekk...-bedre med en telefon for mye enn for lite :)

Skrevet

hmm - føler meg virkelig ikke komfortael idag og har ligget på sofaen det meste av tiden... Har ikke så lyst til å være "hysterisk" men har jo mistet 3 tidligere da...

Skrevet

Jeg har hatt det sånn kjempe lenge, men det behøver ikke bety at du har det likt som meg. (jeg er uke 32+1).

Er du usikker så ring til føden. Bedre å ringe en gang for mye enn en gang for lite.

Da kan de jo sjekke om det påvirker livmorhalsen din.

Lykke til da.=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...