noralill Skrevet 12. august 2007 #1 Skrevet 12. august 2007 Er 31+1 idag - smerter på venstre side i korsryggen og rundt halebeina. Voldsomt nedtrykk spesielt hvis jeg har bøyd meg - aldri vært borti lignende - noen med erfaring?
sol og varme Skrevet 12. august 2007 #2 Skrevet 12. august 2007 for så vidt jeg vet så kan dette faktisk være rier.. snakket med ei jordmor i gårkveld pga kraftige kynnere - og hun forklarte akkurat det du sier nå... ta en telefon og sjekk...-bedre med en telefon for mye enn for lite
noralill Skrevet 12. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. august 2007 hmm - føler meg virkelig ikke komfortael idag og har ligget på sofaen det meste av tiden... Har ikke så lyst til å være "hysterisk" men har jo mistet 3 tidligere da...
ikkeakkurattattpåklattfødeklar Skrevet 12. august 2007 #4 Skrevet 12. august 2007 Jeg har hatt det sånn kjempe lenge, men det behøver ikke bety at du har det likt som meg. (jeg er uke 32+1). Er du usikker så ring til føden. Bedre å ringe en gang for mye enn en gang for lite. Da kan de jo sjekke om det påvirker livmorhalsen din. Lykke til da.=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå