Gjest Skrevet 12. august 2007 #1 Skrevet 12. august 2007 hvor lenge brukte dere vognbagen? Syns den er så liten, og snuppa på 3 mnd har snart vokst fra den.. Holder kanskje 1 mnd til.. Og når dere gikk over til sportsdelen, hva hadde dere under den lille da?
mie76 Skrevet 12. august 2007 #2 Skrevet 12. august 2007 jeg gikk ganske fort over til sportsdelen, ca 4 mnd, tenker jeg. Hadde først saueskinn under ham, før det ble kaldt nok til skinnposen. Du vet du kan bruke "hetta" til bagen som "fottrekk"? Så holder du dyna på plass og slipper trekk... Let deg fram, så finne du ut hvordan du knepper den på.
ღ♥LilleKula&Fredrikღ♥ Skrevet 12. august 2007 #3 Skrevet 12. august 2007 mener du den mini kalesjen som skal være på baggen? har brio kombi jeg å skal bytte til sportsdel snart
Gjest Skrevet 12. august 2007 #4 Skrevet 12. august 2007 siden barna er ennå så små,synes jeg underlaget på sportsdelen er ganske hard. så jeg har kjøp et underlag fra simo for å ha i sportsdelen. soft seat. har et i shoppingtrillen også. har simo kombi,men tror simo og brio er ganske like vogner,så simodelene passer nok også til briovognene..
~chess~ Skrevet 12. august 2007 #5 Skrevet 12. august 2007 Gutten min er født i oktober, så vi brukte bagen og en litt tynn vinterpose til det ble ordentlig kaldt. Da tok jeg ut bagen og la et tykt ullpledd i sportsdelen og så sov han i voksiposen. Funket bra. Brukte bagen innendørs med teppe eller dyne (f.eks hvis vi sov borte) til han var rundt 7-8 mnd.
Nicita73 Skrevet 12. august 2007 #6 Skrevet 12. august 2007 Har oktoberbaby, jeg brukte baggen til han var ca 4 mnd..etter det brukte jeg den bare inne om han skulle sove litt på dagtid. Hadde Brio fleecepose i kombidelen, og byttet den ut med voksipose når det ble kaldere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå