Gjest Skrevet 12. august 2007 #1 Skrevet 12. august 2007 Hvordan blir resultatet, og ikke minst hvordan blir det når de vokser ut, blir hårene mørkere og stivere og fler? Har litt "skjegg" jeg vurderer og fjerne men redd det skal bli enda mere? Og må jeg fortsette med det når jeg først har begynt?
TurangaLeela Skrevet 12. august 2007 #2 Skrevet 12. august 2007 Jeg har voksa meg i ansiktet i 6-7 år, til å begynne med gikk jeg på salong. Men da jeg gjorde det selv gikk det galt i begynnelsen. Dette har jeg funnet ut: Bruk talkum i de området der du skal vokse deg, ikke mengder..da går hårene lettere av. Bruk voksen fra body-shop, varm i micro i ett minutt (hele boksen) vent til voksen er 40-50 grader, er den for varm er hårene vanskeligere å få av. Bruk olje og varm klut for å få av restene med voks. Sprit deg i anskiktet, med kalo el. håndsprit, der er vondt men du ungår røde prikker. Smør deg med elisabeth-arden salven etterpå el.l.
TurangaLeela Skrevet 12. august 2007 #3 Skrevet 12. august 2007 Og når du drar av voksen med "lappene" dra fort og ikke utover men motsatt vei. Lappene kan bruker flere ganger, skyll dem i varmt vann og heng dem opp til tørk..
TurangaLeela Skrevet 12. august 2007 #5 Skrevet 12. august 2007 Da jeg gikk på salong og voksa meg sa dem at det skulle bli mindre og mindre etter hvert, har ikke merket noe forskjell. Men det kan jo være jeg ikke er flink nok til å dra skikkelig alltid. Er jo litt vondt, spes. på overleppa, men man vender seg til det. Men kan ikke tenke meg de blir sånn som hårene vi barberen på resten av kroppen, der blir veldig stive...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå