Gå til innhold

Noen her med store brøst??

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har store brøst. DD.. Og jeg og min målte tempraturen mellom brøsta for morro skyld og den viste 36.60! =S Det er varmt ass.. hehe,. blir jeg gravid kommer de jo til å bli enda større. haha.. tviler på at den ungen kommer till å "klage" på at melka er for kald! ;) =P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen??

Skrevet

uff.. d må være smerte fult... får du ikke smerter i rygg å nakke?...har ikke store bryst jeg 75c akkurat passe for meg... men tror ikke jeg har klart å hatt så store brøst heller.. sikkert tippet framover...hehe.. har du tenkt på brystreduksjon??

Skrevet

jo.. jeg har palger med rygg og nakke pga det. jeg fikk dem målt og til sammen veier de 3.2kg.. Og jeg har aldri være gravid!

Jeg kan ikke ta brystreduksjon før jeg er ferdig med ammetiden. hehe. hvis ikke kan det skade melkeproduksjonen, så jeg går å håper at jeg blir gravid! For helsa mi sin skyld også! ;)

Skrevet

hmmm.. mange som har tatt d før dem ble gravid da.. tror d er 50% sjanse at d skal gå bra... uff, blir sikkert ikke bedre under svangerskapet.. føler virkelig med deg, kan ikke være lett alltså..

Skrevet

jeg er så vant med det, så jeg tenker ikke så mye over det for å være ærlig. syntes det bare var litt gøy at det er såppas varmt mellom der!

Skrevet

hei, hei. D cup her, eller bør vel helst ha E cup. Men kjøper D da. De ble superdigre under amming med førstemann, ikke morro.

Har også litt vondt i ryggen, men tror kanskje de er for små til operasjon. Har tenkt litt på det, men det er noe jeg tar opp med fastlegen etter nr. to/tre..

Skrevet

de er ikke det hvis de gir deg ryggplager. da har du krav på hjelp! =D Men jeg kan ta det etter den første for jeg vil bare ha en!! ;)

Skrevet

Ok, må tenke mer på det. Har på følelsen at sambo er fornøyd, så det spørs om det blir noe av... Men det er en prosess jeg må tenke mer på før jeg tar en beslutning.

Ei venninne, som har tatt operasjon virker fornøyd med mindre.

Skrevet

altså.min er også storfornøyd med mine, men uansett hvor mye jeg elsker ham, er jeg ikke villig til å få seriøse ryggproblemer pga han liker store brøst. Jeg vil gjerne ha en C kopp jeg...

Skrevet

E cup her...hater de!! skal søke om å få de forminsket...men venter nok til etter nr 2...

Skrevet

hei hei. på besøk fra 2 tri. hadde DD når jeg ble gravid nå er jeg F ( huff, tenk når melka kommer itillegg) bruker i tillegg 75 rundt så vanskelig å finn bh. noen tips???? F begynner å bli litt knapt, hjelp!!! blir reduksjon når jeg er ferdig med å få barn.

Skrevet

huff. må begynne med å teipe de fast vett! =P Hehe.. det må nok jeg gjøre når jeg blir på tjukka!!

Skrevet

ja, hehe blir vel til at man må gjøre noe sånt;)

Skrevet

Jeg var nå i københavn og har virkelig følgende å si til dere.

Jeg bruker 85E/90E kommer ann på hvor jeg kjøper bh.

Jeg var da i en triumph butikk i køben. Og der har de nemlig litt større størrelser i bhene sine enn her. Og til en normal pris. Fant et par tilbudsstativ med både bher og bikini.

Jeg fan ikke noe som passa meg. Alt var for stoooort. Det var en bh i F cup, men den var altfor stor. Det var massevis med G cup og H cup der også. Kjempe masse... Og smale rundt. Fan en 75H av alle ting...

Og det samme i bikini.. Og jeg lurer på hvorfor i alle dager kan vi ikke kjøpe dette her til lands uten å måtte betale dyre dommer? Triumph produserer store størrelser.. Er rart de ikke tar det inn her til lands.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...