PopUp Skrevet 12. august 2007 #1 Skrevet 12. august 2007 (Har spurt om det før, og mener at mami svarte, men jeg kan ikke finne igjen innlegget) Hva er verdt å kjøpe? Jeg må ha noe som dekker bra, har så mange forskjellige farger i ansiktet, hehe...
PopUp Skrevet 13. august 2007 Forfatter #2 Skrevet 13. august 2007 Prøver idag igjen jeg, hehe... PUSH!!
vitrehei Skrevet 13. august 2007 #3 Skrevet 13. august 2007 pudder foundation. husker ikke hva den heter. men det er et løspudder som smelter i huden din når den kommer på. Jeg bruker foundation under den jeg dekker kjempe bra!
Gjest Skrevet 13. august 2007 #4 Skrevet 13. august 2007 Jeg har foundation og rouge trenger man concealer så er den fantastisk også!
Nyseryllikberta Skrevet 13. august 2007 #5 Skrevet 13. august 2007 Cocealer og foundation. Burde vel holde det vel;) Evt mineral veil til å ha oppå der igjen.
PopUp Skrevet 13. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 13. august 2007 Bruker du et annet merke under pudder-foundation eller er det i.d det også? (til SviskeMage)
mammaen til G & A Skrevet 14. august 2007 #7 Skrevet 14. august 2007 Anbefaler at du kjoeper i.d foundation som passer huden din. Kanskje en rouge - jeg bruker warmt. Og mineral veil paa toppen. Har hoert lipglossen de har skal ogsaa vaere veldig god.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå