Anonym bruker Skrevet 12. august 2007 #1 Skrevet 12. august 2007 Under forrige svangerskap slapp jeg helt unna, men har pådratt meg en nå på slutten av dette svangerskapet, æsj! Nå lurer jeg på om disse stort sett forsvinner av seg selv etter fødselen? Noen som vil dele sin erfaring? Veldig takknemmelig for svar.
jula Skrevet 12. august 2007 #2 Skrevet 12. august 2007 noen beholder dem ja..mens andre "mister" de..!jeg hadde litt fra før,forverret seg under svangerskapet.men er veldig opp og ned.perioder hvor det er skikkelig vondt, andre hvor jeg ikke merker noe til dem..!du kan prøve sheriproct(hemoridesalve).kjøpes reseptfritt på apoteket.dessuten er det jo lurt å prøve å unngå både løs og hard mage..da det kan bli verre da..:-/ er slik med meg,så jeg prøver å unngå mat som jeg VET magen blir gal av,som feks hvitt brød eller fløteis..:-)
Anonym bruker Skrevet 13. august 2007 #3 Skrevet 13. august 2007 Takk for svar Den har ikke gjort vondt så langt, men jeg regner med den kan blåse seg opp under fødselen. Har et håp om at den skal forsvinne når trykket fra babyen er borte, hvis ikke blir det kirurgi på meg for dette likte jeg dårlig. Skal prøve Sheriproct da. Noen andre med erfaringer?
Anonym bruker Skrevet 13. august 2007 #4 Skrevet 13. august 2007 Hei, Har fått beskjed fra min lege at gravide ikke skal bruke Sheriproct siden dette går over til fosteret, men bruke Alcos Anal istedet, som dessverre er mindre effektiv. Etter fødselen kan du bruke litt Sheriproct. Hilsen en som dessverre har for mye erfaring rundt dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå