lengter daler ned i skjul... Skrevet 12. august 2007 #1 Skrevet 12. august 2007 sovner ikke ordenlig i vogna på dagen... han kaver, spreller med armer og bein, stønner, grynter og lager knirkelyder, vugger på vogna til han sovner, sover da 5 min og så våkner han og begynner å kave igjen. kan jo ikke ha han på fanget hele tiden. vet at jeg kan bruke bæreslynge og sånt, men... hvordan får jeg han til å sovne i vogna? er deres barn også sånn? han roer seg, og akkurat når øynene går igjen og man tror han skal sovne, så begynner han igjen... kan jo ikke gå tur hele tiden heller... Han er egentlig sånn om natta og, selv om han ligger i senga vår, men da går det bedre enn på dagen i vogna. pliiis kom med erfaringer, tips, trøstende ord, oppmuntende ord, hva som helst ) begynner å bli sliten, og gruer meg til mannen min skal begynne å jobbe igjen...
Tiddelidu Skrevet 12. august 2007 #2 Skrevet 12. august 2007 Huff så slitsomt.. Ammer du? Går han bra opp i vekt? Minner meg litt om jenta til venninna mi. Hun var veldig urolig, sov lite og måtte vugges på hele tida. Hun ammet, men hun fikk aldri den mettende melken og gikk ikke opp i vekt. Ta en tur på helsestasjon og vei han =) Hm, ellers har jeg ikke så mange tips å komme med er jeg redd. Kanskje andre har erfaringer? Lykke til i allefall, og bruk mannen din for alt han er verdt nå
Taram har gutt&jente Skrevet 12. august 2007 #3 Skrevet 12. august 2007 Raper han skikkelig etter mat? Kan også hjelpe å svøpe han tett inn i et teppe, så han ikke har så mye armslag rundt seg. Dette føles tryggere for de bittesmå. Jeg har i tillegg alltid lagt mine litt over på siden, for at de ikke skal kave sånn. De har sovnet lettere da. (Bekymrer meg ikke over at de skal ligge på ryggen og krybbedød og slik, man legger jo skadde i stabilt sideleie tenker jeg, så det bør være trygt. Men hver sin smak.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå