Gå til innhold

Hvor mye sover babyen deres på rundt 2-3 mnd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har den baby på 2,5 mnd som jeg syntes sover veldig mye. Han er jo nesten ikke våken på dagen. Er kanskje våken en halv time etter han har fått pupp,så sovner han og sover i 2,5 time, får pupp igjen og sånn går det hele dagen. Om natten skal han også ha pupp hver tredje time, men sovner igjen med en gang etter. Er det normalt at de sover så mye??Han er veldig blid og fornøyd når han er våken.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi det var mye. Vår jente er våken i ca 2 timer før hun sover i 30 min på dagen, men sover godt på natten da, våken en gang for mat. Sover vel 14- 16 timer tilsammen i døgnet.

Skrevet

Gutten vår på 3 mnd sover bare en time om gangen og våken ca 1-2 timer mellom. men han har hele tiden sovet lite og det samme gjorde storebror. Men noen babyer sover masse og det er det jo bare å nyte sålenge det varer... =))

Natta sover han opptil 6 timer i strekk, før han skal ha pupp, ellers spiser han hver 2,5-3. time.

Skrevet

Babyen min sov 20-22 timer i døgnet den første måneden etter at han ble født, så ble det gradvis mindre søvn, nå er han snart 7 måneder og sover ca 13-14 timer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...