Gå til innhold

Tusen takk for en kjempefin dag:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi møtte opp på Ekeberg, Karomammafamilien, Snulderfamilien, Klattisfamilien, Strikkballen og storebror, megogjr m liten, Tiggywinklefamilien, Ronja og prinsessen, og rory og Em (kjekt med nye fjes også og artig å se hvem som "gjemmer" seg bak nickene:-)

Kjempekoselig å møte dere allesammen og det er jo rett og slett et eldorado for oss med turbobarn:-) Ble veldig positivt overrasket:-)

Og Klattismannen syntes det også var kjekt å møte andre dibbepappaer - you are so not alone guys;-)

Og nå er altså min lille niese på 4 år forelsket.........fniser og holder seg for ansiktet når vi snakket om Strikkballstorebror;-) Dette blir nok en sikker konstellasjon ja:-) Kanskje det første dibbeparet i historien...hihi.......hun ville IVAFFAL bli med neste gang ja;-)

Det var så flott der, masse lekeområder med apparater, dyrebesøk var det også og hamburger til frokost går an en sjelden gang det ;-)

Helt på tampen dukket tonetroll og Theo også opp, koselig å se dere igjen også:-)

Nå har lille rosa nesten besvimt i sengen sin, etter å ha løpt noen runder naken, ute i øspøsregn på terrassen (det er nemlig GØY;-) og så et varmt bad etterpå:-) Sliten og fornøyd etter en lang og morsom dag:-) Blir nok ikke så sent på de gamle heller her i huset.......stakkars klattispappan som har jobbet to netter og enda stilte opp på treff....han må jo være svært glad i oss:-)

Ha en fin kveld og takk for idag:-)

En STOOOOOR TUUUUUUSEN TAKK fra hormonbomba til Karogjengen - superkult med egen tv på "rommet":-)))))))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke i tvil om at det ville bli nok et vellykket treff!

Her har vi hatt en rolig dag med fingermaling, bollebaking og lesing. Vannkopper er ikke gøy, men dermed gjelder det å gjøre det beste ut av det. Også disse vannkoppene klør tydeligvis ikke, men det ser ut for at Leo er hardere rammet enn hva storesøster ble og har vært sliten og med antydning til lett feber i dag.

Vi blir med neste gang!!!!

Skrevet

Hørtes veldig kjekt ut:)

Så hyggelig at dere fortsetter å møtes etter permisjonstiden er over:)

Skrevet

Høres ut som om dere har hatt en topp dag - jeg tenkte på dere, der jeg sto begravet i skittentøy og annet rot etter ferien som ble avsluttet i går!

c",)

Skrevet

Takk sjøl, alltid like koselig å se dere alle sammen!!

Jeg bare signerer Klatten over her (bra oppsummering forresten) for alle her hos oss var enige om at det var en finfin dag :)

Gummis: du får hilse småtten og si at Karosnuppa ikke er lei seg lenger :)

Skrevet

Ja, tusen takk alle sammen for en kjempefin dag! Virkelig et topp sted, masse å gjøre for små og større turbo-barn, kafe, dyr, lekeparker og helt skjermet. Kjempegøy å se alle "babyene", som nå sprinter rundt for fullt. Dette må vi gjenta!

Så morsomt at de små kan bli forelsket eller hva de blir allerede! Må le - han gjorde alt han kunne for å tøffe seg for din kjempesøte lille niese, dvs løpe fort, klatre høyt, geleidet henne litt sånn kavaleraktig inn til hestene, og ville at vi skulle kjøpe rosa drops og ikke brune på automat, for "hun liker kanskje rosa best". Han var nok litt begeistret han også:-)

Tar med Strikkballpappa og lillebror også neste gang! Ha en fin dag i morgen alle sammen! Nå skal jeg igang med litt kjedelig styr, pakking, matpakkesmøring og legge frem klær i håp om å gjøre morgenrushet litt mindre masete for de små gullguttene. Å lese her inne gjør meg alltid i godt humør! Så nå skrider jeg til verket med et smil (var litt småsur på Strikkpappa i sted for noe bagatellgreier:-).

Og - glemte å si det før vi dro - lykke til i morgen, Ronja!

Skrevet

Tusen takk for en kjempe koselig dag, hyggelig og hilse på dere, fikk ikke skravlet så veldig mye siden jeg måtte løpe etter jr hele tiden ;-) vi får møtes snart igjen, både med og uten barn, ellers får vi ta med pappaene så vi får tid til å skravle he he...

Skrevet

Takk for en flott søndag alle sammen. Veldig hyggelig å treffe både mammaer, pappaer og barn.

Kjempefint området så dette må vi gjenta, kanskje med picnic som vi snakket om..

Jentene her var helt utslått - sovnet kl.19 i går kveld begge to, og våknet ikke før kl.8 i morges. Superdeilig.

Ha en fin dag alle sammen. Jeg skal i gang med å forberede surprise party til mannens 40 årsdag i morgen:-)

Skrevet

Takk i like måte!!! Alltid like hyggelig å møte dere! Det første Leah sa da hun våknet var: Søre bi... se gakk-gakk gisen!! Så hun ville nok gjerne tatt bilturen og besøkt dyra igjen ja!

Skrevet

Søt ja....hihihi....."løpe fort, klatre høyt og rosa drops" helledussen altså:-)) Ikke rart "damene" blir sjarmert nei;-)

Skrevet

Høres ut som dere hadde en flott tur og dag. Kanskje vi henger oss på neste gang...er jo flere med vestlandsmenn her,så kanskje også får lurt med sambo :)

Men han lille engstelige min, synes småjenter er skumle....særlig de som legger sin elsk på han,som skal kose og snakke og synge sånn masse oppi ansiktet hans...hehe...det var en skjønn liten nederlandsk 2 åring vi traff i Spania. Hun ble helt betatt og besatt av lillegutt...men nærmet hun seg,gjemte han seg inntil oss og begynte å gråte sårt ;)

Så...han trenger klart å utfordres ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...