Tulletutta Skrevet 12. august 2007 #3 Skrevet 12. august 2007 mener eg måtte betale det ja. først betalte eg for produktene og frakt via internett så kom toll i tillegg når pakken kom til norge som eg betalte på postkontoret men det blei billigere for det.
Mari 74 Skrevet 12. august 2007 #4 Skrevet 12. august 2007 Jeg handler ofte der, og det er alltid fri frakt. Kjøper du for under 200 kroner, så er det ingen toll/moms, men alt over 200 blir stoppet i tollen og lagt til moms (25% av prisen) Greit å se hvor mye man handler for, fordi du kan endre slik at prisene blir oppgitt i kroner. Veldig bra sted å handle, og varene kommer alltid innen en uke. Mange kjekke krukker i badeskapet mitt etter at jeg begynte å handle der ; )
SandraSalamander Skrevet 12. august 2007 #5 Skrevet 12. august 2007 du slipper toll om du handler for under 200 kr. (Jeg tror også at de refunderer evnt. toll o.l. ) Har aldi handla der sjøl, men ser sånn ut på sida.
Gjest Skrevet 12. august 2007 #6 Skrevet 12. august 2007 ok! tenkte å bestille parfyme til meg og sambo der... men hvis jeg bestiller de i to pakker (begge koster under 200) og det er gratis frakt så sparer jeg jo mye, slipper jo å betale toll da... får man regning eller betaler man med visa?
M-Tos Skrevet 12. august 2007 #7 Skrevet 12. august 2007 Måtte ut med toll på en pakke, klaga og fikk det refundert av Strawberrynet. Ellers er jo trikset å bestille alt separat. Men koster varen over 200 kroner (verdien står utenpå pakken), så er det sannsynlig at du får moms på. Men ikke alltid! De gangene jeg har fått pakkene levert å¨døra på jobb, har jeg sluppet unna. Selv om innholdet har vært verdt over 1000 kr:) Prøv også lookfantastic.com
Gjest mphs Skrevet 12. august 2007 #8 Skrevet 12. august 2007 Betaler med visa og jo flere ganger du handler jo større % avslag får du.
2søtesmåh Skrevet 12. august 2007 #9 Skrevet 12. august 2007 Strawberrynet har en ekstraservice til oss kunder som bor i land hvor det bli ekstra mva/frakt på varene pga innføring. Handler alltid for over 200 (mer enn 3 produkt og du får 5% rabatt i tillegg til evt lojalitetsbonus) og tar kopi av tollkravet og sender til strawberrynet, og den refunderes på noen dager. Ikke på kronen, varierer i forhold til den dags valutakurs. Kjempefornøyd med dem jeg ja. Synes det er utrolig få som bruker Strawberrynet i forhold til hvor billig og bra det er. Det er faktisk lit sånn "too good to be true", tror jeg. Men de ER så bra, eller bedre enn hva alle sier. Anbefales på det sterkeste )
Gjest Skrevet 12. august 2007 #10 Skrevet 12. august 2007 Ok, tusen takk for svar! høres jo kjempebra ut dette her! tror nok jeg skal bestille derfra ja!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå