Gå til innhold

Fortsatt ikke snudd seg i uke 37.


Anbefalte innlegg

Skrevet

 

Når er jeg inne i uke 37 og babyen har fortsatt ikke snudd seg.

 

Noen som som har erfaringer om dette?

 

Hva er best av keisersnitt og setefødsel?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snuppa mi ligger i seteleie og jeg skal føde vaginalt.. har jo ikke vært igjennom dette ennå, men vil bare si ifra til deg at du burde instille deg på at du kanskje ikke får noen valgmuligheter... det kommer an på hvor du skal føde, men her i Bergen og noen andre steder får du ikke keisersnitt med mindre babyen er over 4,5kg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...