Anonym bruker Skrevet 12. august 2007 #1 Skrevet 12. august 2007 Når er jeg inne i uke 37 og babyen har fortsatt ikke snudd seg. Noen som som har erfaringer om dette? Hva er best av keisersnitt og setefødsel?
Aug07+Mai10+Feb12 Skrevet 12. august 2007 #2 Skrevet 12. august 2007 Snuppa mi ligger i seteleie og jeg skal føde vaginalt.. har jo ikke vært igjennom dette ennå, men vil bare si ifra til deg at du burde instille deg på at du kanskje ikke får noen valgmuligheter... det kommer an på hvor du skal føde, men her i Bergen og noen andre steder får du ikke keisersnitt med mindre babyen er over 4,5kg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå