Gjest Skrevet 12. august 2007 #1 Skrevet 12. august 2007 Anna Nicole Smith - Vickie Lynn Hogan Alicia Keys - Alicia Augello Cook Bono - Paul David Hewson Brad Pitt - William Bradley Pitt Brooke Shields - Christa Brooke Camille Shields Carmen Electra - Tara Patrick Charlie Sheen - Carlos Irwin Estevez Cher - Cherilyn Sarkisian La Piere Demi Moore - Demetria Gene Guynes Dr. Dre - Andre Romel Young Elton John - Reginald Kenneth Dwight Eminem - Marshall Bruce Matters III George Michael - Yorgos Panayiotou Gwen Stefani - Gwendolyn Renee Stefani Heath Ledger - Heathcliff Andrew Ledger Jackie Chan - Kong-Sang Chan Jennifer Aniston - Jennifer Linn Anastassakis Jennifer Lopez - Jennifer Lynn Lopez Julia Roberts - Julia Fiona Roberts Madonna - Madonna Louise Veronica Ciccone Marilyn Manson - Brian Warner Meat Loaf - Marvin Lee Aday Meg Ryan - Margaret Mary Emily Anne Hyra Nicolas Cage - Nicholas Kim Coppola Ozzy Osbourne - John Michael Osbourne Puff Daddy / Diddy - Sean John Combs Ralph Lauren - Ralph Lipschitz Robbie Williams - Robert Peter Maximillion Williams Shania Twain - Eilleen Regina Edwards. Snoop Doggy Dogg - Cordazer Calvin Broadus Tiger Woods - Eldrick Woods Tom Cruise - Thomas Mapother IV Tori Spelling - Victoria Davey Spelling Usher - Usher Raymond IV Whoopi Goldberg - Karen Johnson
Gjest Skrevet 12. august 2007 #2 Skrevet 12. august 2007 Og for de som ikke skjønte det, så er dette kjendisenes EGENTLIGE navn
Hymia+muffins Skrevet 12. august 2007 #3 Skrevet 12. august 2007 Haha Thomas Mapother IV!!!!! Tullemann!
Ikkelektuell Skrevet 12. august 2007 #4 Skrevet 12. august 2007 Pøh, her var det bare stygge navn. Nei, takke meg til navnene som mine neste barn skal få; Analender Matisander og Cheyenné Midnight- Reneé (skal skrives slik for at det ikke skal være likt alle andre).
Anonym bruker Skrevet 12. august 2007 #5 Skrevet 12. august 2007 Oi, det var jammen flaks at jeg har bestemt meg for Cheyenné Midnight-Renault, for det hadde vært ordentlig dumt om de hadde vært helt like.
Gjest Skrevet 12. august 2007 #6 Skrevet 12. august 2007 Jeab da! Du kan ikke bare komme her og tro at du har eneretten på å få kalle ungen din Analender skjønner du... Er det frekkeste!
Ikkelektuell Skrevet 12. august 2007 #7 Skrevet 12. august 2007 Ja, herrigud, Cheyenné Midnight-Renault er jo et HELT annet navn, lissom.
Ikkelektuell Skrevet 12. august 2007 #8 Skrevet 12. august 2007 Jammen det var jo JEG som fant på det navnet, jo!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå