Fullrulle86 Skrevet 12. august 2007 #1 Skrevet 12. august 2007 Hvor lenge må en ha prøvd og hvilke krav må oppfylles for å få det? kan fastlegen skrive det ut eller må en gynekolog først teste og evt. skrive ut resept??? Er så utålmodig så kunne tenke meg en kur!
Fullrulle86 Skrevet 12. august 2007 Forfatter #2 Skrevet 12. august 2007 ingen som vet??? vær så snill....
Gjest Skrevet 12. august 2007 #3 Skrevet 12. august 2007 Heisann Jeg har hatt plunder med å bli gravid i snart 2 år.. Det var først når jeg hadde prøvd i 1 år uten lykke at jeg ble henvist av fastlegen min til en gynekolog på sykehuset. Det var jo selvfølgelig masse tester jeg måtte gjennom osv for å kunne begynne på pergo. Måtte ta blodprøver å sjekke om jeg hadde EL ++ Jeg gikk på pergo i 6 mnd.. var hos gynekologen min på sykehuset en gang i mnd for å sjekke om alt var ok. det var det.. men jeg ble ikke gravid. så samboern min ble sendt til et sykehus for å sjekke sæden sin + at jeg ble sendt på et annet sykehus for en kikkhullsoperasjon. ikke no negativt å finne på meg eller på sambo så vi skal kunne klare å bli gravide uten noe som helst. så nå har jeg sluttet på pergo for en liten stund.. måtte ha en pause fra det der.. hehe.. så det jeg skulle frem til egentlig er at du må prøve en god stund før du får noe pergo i det hele tatt.. pergo kan hjelpe folk men pergo kan også skade litt.. og for å kunne få pergo så må du til en gynekolog.. jeg måtte hvertfall det.,. lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå