Natta & Alexandra *gravid* Skrevet 12. august 2007 #1 Skrevet 12. august 2007 Siden jeg ikke har noen kontroll på syklusen min tenkte jeg at jeg kunne prøve med eggløsningstest denne mnd.. De 2 siste åra har jeg hatt sykluser på mellom 30 og 40 dager.. Forrige mnd var første pp og da kom tanta på dag 28 ( Men saken er det at jeg begynte å teste på dag 11 denne mnd, og har nå kommet på dag 17.. Enda ingen positiv test.. Så nå begynner jeg jo da å lure på om jeg ikke har eggløsning... De siste 2 dagene har jeg jo da trodd selv at jeg har hatt.. Har eggløsningsslimet, vondt neders i magen der eggstokkene er, men ingen positiv test.. Datt egentlig litt ut av poenget mitt da, men men.. lurer vel egentlig litt på om det er flere som ikke får positive tester??? syns det er litt kjipt akkurat det der ja!! Er bare i 2 pp da.. men hadde vært så greit å visst når man har eggløsning og når mensen kommer.. hater å gå å vente på den.. Har ei jente på 2 år, og etter ho ble født så har jeg hatt vondt ved sex, blør alltid litt etterpå og en helt umulig syklus.. Har lest en plass at dersom man har lang syklus kan dette ofte tyde på at man ikke har eggløsning.. Flere som har hørt dette?
tictac_83 Skrevet 12. august 2007 #2 Skrevet 12. august 2007 Jeg tok el-test, men den slo ikke ut på meg. Fulgte el-slimet istedenfor. Begynnte og sex'e med en gang jeg merket det, og fortsatte sånn i 5 dager. Satt på første forsøk hos oss. Penger rett ut vinduet på el-tester for min del
Lille&Jeg + Bøllefrø :) Skrevet 12. august 2007 #3 Skrevet 12. august 2007 Driver å tester i disse dager jeg å, men får liksom ikke det helt store resultatet... svake streker, og noen ganger ikke i det hele tatt... men har ikke testet så lenge, så jeg gir ikke opp med det første!! Har ustabil syklus jeg også, men er ikke kommet like langt i prøvinga som deg enda. Har også hørt at el kan både være vanskelig å oppdage og at den kan utebli med ustabil syklus, men håper det ikke er sant Lykke til med prøvinga
millymolly&mini Skrevet 12. august 2007 #4 Skrevet 12. august 2007 hei. kjenner meg igjen med ustabile sykluser. Jeg har erfart at jeg ikke begynner å teste før jeg har el-slim. Og regelen er da at siste dag med el-slim er befruktningsdag, stort sett. Jeg har opp mot 40 dagers syklus, og elslim i fem dager. Det virker som om kroppen strever med å slippe egget. Det kan jo være derfor du av og til har lange sykluser. Så du bør absolutt ha sex disse dager. Også kan du teste om du føler for det. Men annen hver dag sex og gjerne også dagen etter du tror du er ferdig:) Det har vært problemet vårt, at jeg trodde jeg ikke var fruktbar, men så var det et par dager etter alle symptomene... Lykke til, håper det klaffer for deg denne pp-en! PS vent med å teste til du oppdager el-slim!!
tryllepike * lykkespirer* Skrevet 12. august 2007 #5 Skrevet 12. august 2007 hei. Jeg har vært frustrert over de testene lenge for jeg har ikke fått noen positiv eggløsning overhode. Men denne måneden tenkte jeg at det kanskje kunne være smart å teste på morgnen og da fant jeg den med en gang!!!!! Jeg er vel kanskje en av de som produserer litt lite hormon eller noe, men morgentesting funka skikkelig bra!!!! Håper det funker!!Lykke til
Natta & Alexandra *gravid* Skrevet 12. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 12. august 2007 Ok, greit å høre at det er andre som ikke får positiv test, men at det faktisk kan klaffe fordi ) Jepp, vi er i full gang med prøvingen, så håper at testen ikke betyr noe og at det klaffer likevel.. så kan det jo hende at jeg får positiv test iløpet av noen dager.. Gir ikke meg med testingen før jeg er 100% sikker på at det ikke er noe håp for positiv test.. Men håper at graviditetstesten kan være litt mer positiv enn eggløsningstestene ;o) lykke til videre til dere også!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå