grå :) Skrevet 12. august 2007 #3 Skrevet 12. august 2007 er jo bareå gå inn på profilen å sjekke det. står vel ganske klart der synes jeg.
Gjest ->>- Skrevet 12. august 2007 #4 Skrevet 12. august 2007 Grå har et godt poeng. Jeg har flydd internasjonalt som Mister et par ganger, men det er mest fordi noen har gjetta feil. Forøvrig synes jeg jente helst omfatter barn og tenåringer, så jeg holder meg gjerne til kvinne. Dog ikke ladylike. Hvordan det, skal vi kline?
Anonym bruker Skrevet 12. august 2007 #5 Skrevet 12. august 2007 hehe ja skal vi?;-) neida, var bare i en tråd du hadde skrevet at du hadde importert kone og derfor lagde så mye forskjellig god og spennende mat.... men jeg må ha tatt feil da...
Anonym bruker Skrevet 12. august 2007 #6 Skrevet 12. august 2007 Hun er rikshomo. :-) PROFIL......er en fin ting..
Gjest ->>- Skrevet 12. august 2007 #7 Skrevet 12. august 2007 Jeg er kvinne. Jeg har importert kone. Og to pluss to er? =)
Anonym bruker Skrevet 12. august 2007 #10 Skrevet 12. august 2007 Det er jo greit å sjekke profil da, men de fleste tenker vel ikke lesbe med en gang, om de ikke selv er det da. De fleste hetro som ikke kjenner homofile, tenker ikke i de baner. Helt normalt, og man trenger ikke være mindre intelligent. Så greit er det.
♥Prinzessin♥ Skrevet 12. august 2007 #11 Skrevet 12. august 2007 Er det kona di på bildet sammen med ungen? :-)
Gjest ->>- Skrevet 12. august 2007 #13 Skrevet 12. august 2007 Når profilen sier kvinne, profilbildet viser en kvinne (eller en rimelig gjennomført transe), profilen sier homo og jeg konsekvent omtaler kona begynner det vel å nærme seg en naturlig antagelse at jeg kanskje kan være kvinne - selv om man kommer fra Indre Jokkmokk og knapt har sett andre mennesker før. =) Men for all del, folk må gjerne spørre. Jeg opplyser sporenstreks om både kjønn, seksuelle preferanser, bh-størrelse og passnummer.
♥Prinzessin♥ Skrevet 12. august 2007 #14 Skrevet 12. august 2007 Morsomt å få et inntrykk av hvem det er man snakker med. Kjempeflotte bilder. :-)
Gjest ->>- Skrevet 12. august 2007 #15 Skrevet 12. august 2007 Mhm. Det var litt intensjonen, mens jeg selvsagt niholder på mine teorier om bilder som er talende uten å være for gjenkjennelige. Du er forresten ikke verst på representative foto selv. =P
♥Prinzessin♥ Skrevet 12. august 2007 #16 Skrevet 12. august 2007 Takk! *Rødme rødme* ;-) De fineste kommentarene jeg har fått til nå er mer av denne typen: "Du var ikke så pen akkurat - men ungen din var søt!" Jeg vet jo at jeg minner om en viss pensjonert tysk Hamarøyinnvandrer, og ikke vil jeg være søt heller, så jeg tar det ikke så tungt. Men selvsagt ble jeg glad nå. *Lykke* :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå