Gå til innhold

Åreknuter nedentil foran - noen???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om jeg kan ha fått åreknuter foran nedentil - liksom i slimhinnen mellom den ytre og den indre kjønnsleppen? Føler et slags press og svie i huden der, kan ikke se noe spesielt, men kjennes litt hovent ut i et lite område.. Er fødeklar 39 uker på vei.. Noen som har erfaring med dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også fått en åreknute(varice) der, men det var allerede i uke 28. Den har ikke blitt verre da, men det kjennes som litt press der i blant og da hjelper det å sitte el ligge ei stund. De skal forsvinne etter fødselen.

Skrevet

er full idem jeg da, begynte i uke 20, ser mildt sagt for jævlig ut!!!!!!!!!!!!!!!! får virkelig håpe det går vekk etter fødsel!!!!!!!!!!!

Skrevet

har jeg også...en sværing... :( snakket med jordmor og hun sa: den "kan" forsvinne, men det er absolutt ikke sikkert.. heldigvis forsvinner den når jeg ligger nede - og det var visst et godt tegn... hvis ikke så blir det operasjon på meg takk - ikke snakk om å ha sånt resten av livet

Skrevet

har en slik en jeg å.. kommer å går som det passer den.. plagsomt- men ikke vondt heldigvis..

håper at den blir borte etter fødselen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...