Anonym bruker Skrevet 12. august 2007 #1 Skrevet 12. august 2007 Lurer på om jeg kan ha fått åreknuter foran nedentil - liksom i slimhinnen mellom den ytre og den indre kjønnsleppen? Føler et slags press og svie i huden der, kan ikke se noe spesielt, men kjennes litt hovent ut i et lite område.. Er fødeklar 39 uker på vei.. Noen som har erfaring med dette?
Anonym bruker Skrevet 12. august 2007 #2 Skrevet 12. august 2007 Jeg har også fått en åreknute(varice) der, men det var allerede i uke 28. Den har ikke blitt verre da, men det kjennes som litt press der i blant og da hjelper det å sitte el ligge ei stund. De skal forsvinne etter fødselen.
Anonym bruker Skrevet 12. august 2007 #3 Skrevet 12. august 2007 er full idem jeg da, begynte i uke 20, ser mildt sagt for jævlig ut!!!!!!!!!!!!!!!! får virkelig håpe det går vekk etter fødsel!!!!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 12. august 2007 #4 Skrevet 12. august 2007 har jeg også...en sværing... snakket med jordmor og hun sa: den "kan" forsvinne, men det er absolutt ikke sikkert.. heldigvis forsvinner den når jeg ligger nede - og det var visst et godt tegn... hvis ikke så blir det operasjon på meg takk - ikke snakk om å ha sånt resten av livet
Neetamor-mednyspire Skrevet 12. august 2007 #5 Skrevet 12. august 2007 har en slik en jeg å.. kommer å går som det passer den.. plagsomt- men ikke vondt heldigvis.. håper at den blir borte etter fødselen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå