Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trodde liksom at man bare skulle være ekstra hypp på å sove i begynnelsen av svangerskapet jeg, men de siste dagene har jeg vært helt utslitt! Og jeg er trøtt når jeg våkner, selv om jeg har sovet godt og vel 10 timer om natta. Er dette vanlig eller? At trøttheten kommer tilbake? Har ikke vært noe mer aktiv enn vanlig heller... Setter stor pris på svar...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det var samme hos meg, er 34 uker på vei og er fortsatt trøtt. det begynte i gjen rundt uke 29 hos meg , synes det er vanlig.

Skrevet

Tror det er vanlig! Jeg har nettopp kommet ut av en periode der jeg har kunnet sove hele dagen om det gikk ann... Stod opp om morgenen for å spise frokost, for så å sovne på sofaen igjen..

(da stod jeg opp i 14-15 tiden, og når jeg endelig våknet for "dagen" etter noen timer i sofan,var kl blitt 18, og snart lalle tid igjen=S)

Skrevet

Har det på akkurat samme viset. Begynte vel i uke 28/29 hos meg også....

Nå er jeg 35+5 og sover ihvertfall 12timer i døgnet!!! Står sjeldent opp før etter 12 på formiddagen!! Er "heldigvis" sykemeldt nå, så jeg nyter bare den tiden jeg kan sove. Så er jeg forhåpentligvis opplagt til fødselen :)

Skrevet

Er også i uke 29 (28+6) å kjenner jeg er mye trøttere igjen...

Men så det er sagt, så har nok det mye med at jeg ikke har sjangs til å sove om nettene.. ALLE liggestillinger er vonde, og den lille er ekstra glad i å holde meg våken med sine harde spark i ribbeina...

Så kan si jeg er ekstra sippete også for tiden.. hihi.. Kan for eks. begynne å hylgrine fordi vannet koker over... Uttalelser som "NÅ orker jeg IKKE mer!!!DETTE blir bare _for_ mye.." hører vell typen "litt" ofte nå:)

Hehe uffamei..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...