Anonym bruker Skrevet 12. august 2007 #1 Skrevet 12. august 2007 Jeg vet og merker selv at en mister mye hår nå mens en ammer og at det ikke kommer av ammingen. Noen som vet hvor lenge en holder på å miste år etter en har født???
uuups:) Skrevet 12. august 2007 #2 Skrevet 12. august 2007 Jeg mistet MASSE hår fra mini var 3 måneder til han var 6 måneder!! Mistet sikkert over halvparten av håret mitt, og nå har jeg begynt å få piggsveis på hodet og en fin liten lugg når det vokser ut igjen:( Vakkert:(
snartmammapåny Skrevet 12. august 2007 #3 Skrevet 12. august 2007 har hørt stygge rykter om at det pågår til 6mnd. Her begynte det og ved 3mnd, går et stort grøss gjennom meg at dette skal pågå i 2mnd til. Kommer til å ende opp skallet til slutt. Å dusje er et herk pga allt håret over alt, og mini er konstant dekket med mitt hår.
Anonym bruker Skrevet 12. august 2007 #4 Skrevet 12. august 2007 Ja, dusje og kamme seg er grusomt..Føler at alt håret jeg har forsvinner, men om det gir seg ved 6 mnd, så kan jeg heldigvis trøste meg at jeg bare har en mnd igjen- phu
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå