CB-BabyBoy Skrevet 12. august 2007 #1 Skrevet 12. august 2007 Hei, her kommer jeg - kvalm og grei hihi! Endelig over i trygge trimesteret hehe, men fortsatt ikke kvitt hverken kvalme eller henging på toiletten. Er sykemeldt pga dette, så kjeder meg enormt mye om dagene. Håper jo at det gir seg snart da, er vel en fordel om man går opp og ikke ned Har begynt med mammabukser nå, de andre er så ubehagelige. Forresten så er jeg 27 år og venter nr 1
Birthen Skrevet 12. august 2007 #2 Skrevet 12. august 2007 Velkommen hit! Kjekt å høre at det er flere som må bruke mammaklær alt. Tok i bruk buksene mine når jeg var i uke 13. Håper du snart blir kvitt kvalmen!
<3 2008 <3 2012 <3 Skrevet 12. august 2007 #3 Skrevet 12. august 2007 Velkommen in hit til oss CB-Baby :0) Håper du får en fin tid er inne og at kvalmen gir seg for deg snart:)
Tussa og Sofie Skrevet 12. august 2007 #4 Skrevet 12. august 2007 Velkommen ja.....du skal se kvalmen fordufter snart så blir livet straks litt lysere )
Anonym bruker Skrevet 12. august 2007 #5 Skrevet 12. august 2007 Velkommen hit!!! Jeg er litt nysgjerrig på nicket ditt? Hadde du drukket mye CB-pils da babyen ble unnfanget kanskje?? :-) CB er god pils det!! Håper kvalmen gir seg nå!
CB-BabyBoy Skrevet 12. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 12. august 2007 Tusen takk for snille ord Hehe hadde det enda vært så vel med cb-pils. Nei nicket mitt bunner i det opprinnelige cb-killer. Hadde litt ustabile sykluser og tok noen tester og av en eller annen grunn så "killa" jeg alltid ClearBlue testene. Så dermed ble det cb-killer og når junior meldte seg så tok jeg det enkleste med cb-baby. Har hørt noen snakke om "fantasi", men er heller ukjent med begrepet Vi får krysse alt for at jeg kan begynne å holde på maten, har jo ikke spist et normalt måltid siden juni...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå