li-li *mamabear* 15.08.07 Skrevet 12. august 2007 #1 Skrevet 12. august 2007 I dag er det veeeeldig stille i magen og jeg må dulte borti for å kjenne litt liv. Har termin om 4 dager og venter på at noe skal skje... Har hatt snart tre uker med modningsrier uten at jeg har modnet. Slimproppen har jeg ikke sett snurten av heller og i dag merker jeg ikke stort mer en kynnere, så det virker som om at vondtene dabber av i stedet for å ta seg opp. Synes dere det kan se ut til at jeg kommer til å gå på overtid eller KAN ting skje fortere enn jeg tror likevel? Hilsen ei som er litt smålei... og veldig spent! )
Snooopi Skrevet 12. august 2007 #2 Skrevet 12. august 2007 Vil bare ønske deg lykke til, li-li! Det kommer til å bli fantastisk og få veslejenta i armenen! Jeg har ikke vært særlig aktiv her på bim, da det ikke skjer mye i min prosess.. Jeg ble avbrutt før sommerferien pga sommerlukk, og nå har jeg begynt på p-piller siden mensen ikke kom... Men den 24. aug er jeg igang, og da blir det baby til St.Hans! mange klemmer fra
li-li *mamabear* 15.08.07 Skrevet 12. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. august 2007 Hei!!! Har sendt deg pm ;.o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå