Gå til innhold

Hva er "ring-testen"??

Pikenurk nr 2ღFødt 17.juli:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er ringtesten?? Går det ut på å finne kjønnet??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytt??

Skrevet

det er et overtroisk triks for å finne ut kjønnet!

man knyter en ring i en tråd og holder den over magen, så på måten ringen svinger, skal man liksom kunne se kjønnet!

bare overtro!! ;)

Skrevet

du tar en gull ring, fest en tråd i ringer. ligg deg ned og hold ringen over magen. sørg for at ringen er helt i ro. ringen begynner og bevege seg. går den i sirkel venter du jente går den frem og tilbake venter du gutt.. dette er jo bare overtro.. men det som er litt tidig det er at m,eg og en venninne har termin samme dag. vi gjor dette på gøy. og det stemte faktisk på begge 2. jeg venter jente og hun gutt=)

Skrevet

Dette er noe jeg har tro på. :)

Du tar en gullring, helst forlovelse eller giftering, denne knytter du i et hårstrå, så legger du venstre håndledd på bordet, og holder hårstrået med ringen i høgrehånd, over venstre håndledd, etter hvert begynner ringen å bevege seg, endten frem og tilbake på tvers over håndleddet = gutt, eller rundt i sirkel = jente. Ringen øker farten, for så å roe seg ned igjen, om den øker på igjen, eller skifter retning betyr det at det blir det neste barnet. Evnt. kan den roe seg, uten å øke på igjen, eller stoppe, da blir det det ene svangerskapet.

Jeg har prøvd på meg selv, som viser jente, ringen blir helt vill over håndleddet mitt, og beveger seg i store raske sirkler, for så å sakne farten, uten å begynne på igjen, så jeg får vel bare et svangerskap, kansje tvillinger siden ringen blir så vill?? hehe..

Jeg har også prøvd å lure den, med å sette den til å pendle frem og tilbake, men så snart jeg fører den over håndleddet, så begynner den å jobbe for å komme seg rundt i ring. Er helt rart. Er kjempe fasinert jeg.

Får også samme resultat på sambo.

Jeg har også prøvd på mange andre, som har barn fra før.

F.eks på svigerinna mi, som har hatt 4 svangerskap, men bare et barn. (hun har mistet 3)

Ringen viste først en jente, en gutt, en jente og en jente igjen.

Jeg har aldri hørt kjønn på noen av de hun har mistet, vet bare at den siste, som ble født og som lever er ei jente. Men etter dette sier mannen hennes at den første, mente legene var en jente, men siden det var så tidlig i svangerskapet så kunne de ikke si det sikkert, men det stemte jo godt med hva ringen fortalte.

Forsøkte så på mannen hennes, og fikk akkurat samme resultat.

Jeg har prøvd på søsteren min, (hun har ikke barn enda) ringen viste en gutt, en jente og en gutt.

Forsøkte på mamma og pappa, og de fikk samme resultat, og det stemte med det de har fått.

Forsøkte på en annen svigerinne, hun har en sønn, ringen viste en sønn, og at de får en jente. Hun forsøkte også på seg selv, og fikk samme resultat. :)

Skrevet

Artig... Er litt opptatt av kjønn denne gangen, siden jeg har to gutter fra før. Både kinesisk kalender og ringtesten viser jente. Det blir utrolig spennende med UL. Da gjenstår det å se...... Det er jo veldig overtro det her, men artig likevel. Mye mellom himmel og jord.......

Skrevet

dytter denne igjen jeg.. siden mange lurer på det. :)

Skrevet

Det er viktig at du bruker ditt eget hårstrå tror jeg:)

Det funka for meg, den gikk frem og tilbake og jeg fikk vite en uke seinere at jeg venta e gutt:)

Skrevet

Man må bruke en gullring, jeg brukte mammas gamle giftering.

SÅ mitt eget hårstrå og holdt den over magen.

Den gikk frem og tilbake, (somtyder gutt), så stoppet den litt og gikk frem og tilbake igjen (som tyder på en gutt neste gang jeg får baby også) etter det stoppet jeg testen. Så fikk ikke sett hvor mange barn jeg får da.

Frem og tilbake tyder gutt, og rundt og rundt tyder jente.

Skal holdest over magen har jeg hørt, det har hele min familie fulgt. Da mener jeg oldemor, mormor, mamma, tanter osv:)

Skrevet

Stemmer på meg, jeg skal ha jente, så gutt.

2 UL viser at det ligger ei jente i magen!! :)

Skrevet

dytt igjen. skal prøve i morra, og gidder ikke å lete meg ihjel etter innlegget

Skrevet

nei gjorde det likesågodt nå, prøvde både over mage og håndledd. Den gikk frem og tilbake begge gangene. Og det skal hvis være gutt da..... hm vi får se da......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...