Duracellgirl*prøver* Skrevet 12. august 2007 #1 Skrevet 12. august 2007 Heisann damer. Først må jeg få si.... dere er så søte som heier på meg:) Joda her har jeg gått med konstant mageknip siden i natt, og strålingernedover i beina.. så vi tok en tur på føden i dag tidlig. Ctg ble tatt og den var helt fin. Så måtte vi vente i over 2 timer før legen kom, og da var det selveste overlegen som skulle sjekke meg. Han mente at jeg hadde modningsrier... og tok en gyn undersøkelse og sa med en gang at hodet var svært langt nede, faktisk så langt det går ann uten at han er ute sa han. Videre så har jeg ca 2 cm åpning, livmorhalsen er bløt og livmorhalsen er 2-3 cm lang. (var inne for 6 dager siden, da var alt lukket,hardt og overhodet ikke modent) Han røsket godt nedi der, og løsnet opp fosvervannshinnene og strekte åpningen så godt han kunne. Han mente det kunne skje ting nå,men kunne like godt gå til onsdag.. og da vil han sette meg igang. Nå har jeg hatt flere harde tak... gjør vondt i mage og rygg og jeg merker at noe er på gang.. aner ikke om jeg kan risikere å gå slik helt til onsdag,men noe er ihvertfall på gang. Nå skal jeg dusje, få servert middag av gubben og søstra mi og bare slappe av og prøve sove litt i håp om at jeg får en lang natt fremfor meg.
Coolmommy*2 nydelige gutter* Skrevet 12. august 2007 #2 Skrevet 12. august 2007 Heia Duracell:) Nå skal du se det blir sus i serken jah:)Venter i spenning jeg:) Klem til deg og masse fødestøv som jeg har samlet opp etter min fødsel:) You go girl:))
Bea har snart 4 barn? Skrevet 12. august 2007 #3 Skrevet 12. august 2007 du er jo nermere enn noen gang...... og med den røskinga kem vet kva som skjer.... du får ta deg en trimtur i trappa når du har kvilt... hahaha kanskje det hjelper??????????????????????
Duracellgirl*prøver* Skrevet 12. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 12. august 2007 Hehe ja bare vente å se... har ingen trapper så desverre:)
doffine Skrevet 12. august 2007 #5 Skrevet 12. august 2007 Rooooper på tiger.... står med sjokolademelk forran åpningen for å lokke han ut:-))))
Gjest Skrevet 12. august 2007 #6 Skrevet 12. august 2007 nåå er det ikke lenge igjen snuppa gleeeeeeder meg
line_n & sara Skrevet 12. august 2007 #7 Skrevet 12. august 2007 får håpe du får hvilt deg litt i natt, da! dynker deg i fødestøv!!!! lykke til!
Kristin* Skrevet 12. august 2007 #8 Skrevet 12. august 2007 oi oi oi, så spennende! Denne natta blir sikkert innholdsrik :-) Lykke til :-)
Athina' Skrevet 12. august 2007 #9 Skrevet 12. august 2007 Dette begynner å ta på synes jeg phhhhhuu, er ikke bare du som venter her *ler* Nå altså jente må du sette på plass å si atte 'hør nå her gutt!' Gleder meg til videre oppdatering, og ønsker deg videre ondter å tur på føden i kveld :-)
Duracellgirl*prøver* Skrevet 12. august 2007 Forfatter #10 Skrevet 12. august 2007 Så snille og søte dere er allesammen. Jeg har vært suuuuuper spent for flere her inne når dem har født.. (tok helt av med kine... hihi) Det er så merkelig å se hvor mye dere følger med meg.. synes det er kjempe koselig jeg. Nå har jeg fått hvile meg en stund... har vondt.. men ikke noen rier... satser på at det ev starter i natt. Håper egentlig mest på vannagvang, men men.
*jumanji*fikk jente 31/5 Skrevet 12. august 2007 #11 Skrevet 12. august 2007 Hei Duracellgirl!! Jeg har ikke vært her inne på evigheter, men jeg trodde idag at jeg skulle logge meg inn for å se hvordan fødseln din hadde vært....;-) Og så har du ikke født enda!!! Stakkar, føler med deg nå, men den beh. du har fått idag, setter nok fart i sakene skal du se.?...) Ønsker deg masse lykke til med fødsel!!! håper det skjer veldig snart! (ta deg en dulcolaxtablett eller to....det setter fart i sakene....hehe) Klem fra "jumma"
strekkmerketrollet Skrevet 12. august 2007 #12 Skrevet 12. august 2007 så kjekt å få en oppdatering fra deg!! Hehehe, jeg har vert på fotballkamp nå, å håpte egentli at her skulle vere en link når jeg kom tilbake om at tigergutten din var kommet MEEEEN, nå er det uansett ikke lenge til *lykkeønskninger*
Moonflower Skrevet 12. august 2007 #13 Skrevet 12. august 2007 Tenkte på deg i dag! Det er nok ikke lenge før han er ute nå nei! du fortjener å møte tigergutten din nå syns jeg.. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå