jula&maisen Skrevet 12. august 2007 #1 Skrevet 12. august 2007 grøss.. vet ikke hvordan eg skal få det til men har 10 kg å gå ned for å komme meg på normal vekten min. sluttet å røyke når eg ble gravid og la på meg mye- raskt! har gått ned ca 15 kilo til nå (9uker) men det meste av det var jo baby og vann. så har erstattet alle brød måltider med grovt knekkebrød. vil det ha noen effekt tror dere? er det mindre karbohydrater i grovt kekkebrød enn i langebrød feks? blir gal, tenker jo bare mat hele dagen. prøver å spise variert og sundt og små måltider men føler alikevel at eg går rundt å småspiser hele tiden.. noen som har noen gode råd å gi? takk!
cec85_med_Mariellgullet Skrevet 12. august 2007 #3 Skrevet 12. august 2007 Ja, jeg har råd, og det fungerer:) mamma gjorde dette, og gikk ned 9 kilo på 3 mnd, og venninna mi gikk ned enda mer på 5 mnd!!! Spise hver 3 time, er en god regel!Kutte ut alt hvitt, som pata, poteter, hvete, hvitt mel liksom! Frokost: 2 skiver rugbrød med magert pålegg og tomat, akurg eller paprika på så er det et mellommåltid 3 timer etterpå:Eple, eller mager yougurt eller pære Så er det lunsj: 2-3skiver rugbrød eller salat og 1 skive rugbrød, ikke mais, eller dressing i salaten!Mais er som ren sukker Så går det 3 timer igjen, da er det enten middag eller mellommåltid Middag: halve tallerken med eks laks, og wokede grønnsaker, eller halve tallerke men kyllingfilet og wokede grønnsaker, man kan også spise fullkornris, fullkortpasta drikk vann med sitron om dagen Klarer du dette, går man ned, jeg er på god vei nedover:) TIL VEKTA JEG HADDE FØR JEG BLE GRAVID:) Noen dager må jeg ha noe søtt, dette er min utfordring å kutte ut! Men man kan på en lørdag spise en sjokolade foreksempel! Lykke til
Nettelita og 2 prinser Skrevet 12. august 2007 #4 Skrevet 12. august 2007 marimamma kjem du frå ørsta?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå