Bea har snart 4 barn? Skrevet 12. august 2007 #1 Skrevet 12. august 2007 Og godt skal det være å komme i rett gjenge igjen.... Ja det er deilig å sove lenge men ikkje når ungene er våken til 23 får ikkje sove liksom... Nei da er det bedre i lengden med opp kl7 hver morgen og full fart ut... så hjem att for mor etter levering i BHG og skole hjem å spise frokost i fred og ro ....................... så blir leggingen lettere og kanskje minsto sover HEILE natta igjennom............................................ Trur faktisk eg gleder meg til å stå opp kl 7 kvar dag..........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå