Gå til innhold

Er det mange her over 30 som prøver på nummer 1?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 33 år og sambo 36 vi prøver nå på nr 1 som virkelig tar tid. Hva med dere andre over 30?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 31 og mannen min blir 31 litt senere i år. Har prøvd på nr i siden juli/august i fjor uten klaff.

Hvor bor dere?

Skrevet

Jeg er litt sær på å gi noe nøyaktig men vi bor i Telemark

Skrevet

Trenger ikke mer nøyaktig enn det :) Vi bor i Oslo

Har dere startet utredning?

Skrevet

Jeg har vært hos fastlegen som er gynekolog og han har tatt en haug med prøver av meg som sier at jeg visstnok har noen hormoner jeg produserer litt lite av, som kan gjøre at jeg får dårlig modning av egg (vet ikke hvilke hormoner så det får jeg sjekke med han igjen.

Så jeg skal prøve pergo enkeltkur neste pp. Noe jeg håpa jeg slapp at testen ble pos, har IKM i dag forresten ingen tegn til tanta. Neg test. Noe mer utredning blir det nok ikke her for det vil ikke sambo (særing), men han er villig til å diskutere adopsjon da ihvertfall. Dere da? Var det du som skulle til lap?

Skrevet

Har samboeren din testet svømmerene sine da?

Jo da, vi er i gang med utredning. Fikk resept på pergo i juni som jeg skulle ta ved neste mens, men pga laaaang syklus, får jeg ikke startet med det før i morgen.

Ja, skal til lap 23.aug. Tar sjansen på å starte med pergo denne mnd likevel. Har funnet ut at jeg får eggløsning like etter at jeg har vært til lap. Får bare håpe jeg rekker denne eggløsningen da. Ellers så får vi satse på at de virker neste mnd også. Har bestemt meg for å begynne med pergo nå og ikke vente til neste gang siden man aldri vet når neste gang TR kommer.

Skrevet

Jeg er 32 og sambo 31 og vi prøver og prøver og prøver på nr.1.

Hadde ikke drømt om at det ville ta så lang tid, skulle helst vært igang med nr.2 snart..

Første gang med pergo denne mnd, ikm idag- ingenting foreløpig.

Spotter litt så jeg aner den er på vei..

Ferdig utredet, mangler lap men har blitt "skyllet" og de fant ingenting.

Turbotrollet: Jeg begynner på ny pergokur hvis tanta kommer så da kan vi jo følges: )

Skrevet

Vi er ikke så mange her da kanskje over 30. Flest ungjenter i begynnelsen av 20 åra he he.

Får jeg tanta nå så skal jeg også begynne på pergo. Men den er ikke i farten enda. Jeg spotter alltid på dag 12 etter EL, men denne gangen er det ingen tegn til noe på den 14 dagen heller (IKM dagen). Men jeg har vel klart å skremme tanta ordentlig vekk slik som jeg snakker stygt om hu. Jeg er undersøkt selv fant noe tull med hormonene mine. Sambo har ikke undersøkt svømmerne, men pga at det kan se ut som jeg hadde dårlig modning av egg på grunn av hormonmangel fikk jeg visst pergo for det.

Skrevet

Jeg blir 31 i september og vi prøver på vår første. Hadde håpet å bli gravid før 31-tallet slo inn...

Er i 5pp så har ikke prøvd så lenge som dere enda. Jeg ønsker dere masse lykke til, og håper det sitter for dere snart (-og meg også!)

:)

Skrevet

Jeg blir 31 og sambo er 30. Har vært prøvere siden november ifjor, har aldri vært gravid før. Skal til utredning i slutten av september. Har tatt innvendig ul av livmor og alt så greit ut. Skal begynne å teste el denne mnd....har ikke gjort det før. Planen var å ikke stresse og leve som normalt. Unngå all den testingen og stresset som følger med....men men:-) nå begynner det å gå såpass lang tid at det er bare å hive seg på testekarusellen;-) hehe. Er veldig spent på hva som skjer på denne utredninga da....Noen som har vært gjennom det. Har dere noen tips om hva jeg skal spør om??:-)

Skrevet

Jeg ble 32 nå i august og prøver på nummer en, mannen min og jeg har prøvd litt on/off siden januar, håper det snart blir klaff.. :) Lykke til alle sammen ! :o)

Skrevet

Flottt at det er flere her som har passert 30! Jeg har nettopp blitt 32, og prøver på nr. 1.

Skrevet

Prøver på nr 2, og har en på 11 mnd. Er 32, så føler liksom et fellesskap selvom jeg har 1, men det gjelder kanskje ikke,da? Håper vi kan følge hverandre og lykke til alle sammen. Håper dere blir gravide denne mnd;)

Skrevet

Ikke jeg som startet denne tråden..... men jeg sier velkommen kattungen, håper vi alle kan følge hveradre!!!

Skrevet

Jeg blir 30 i oktober (Grøss. Begynner å bli gammel etterhvert...) Mannen, som blir 34 i år, og jeg er inne i vår 2.pp med nr 1.

Har ikm i morgen, og er rimelig spent. Har ikke noen symptomer å snakke om, så tror nok ikke at det ble noe denne mnd heller. Men lever i håpet til mensen kommer :)

Skrevet

Jeg er 30 å har prøvd i to år på nr1... ting tar virkelig tid, ja.... Håper jeg får en spire nå snart. Er ganske lei av å ikke få det til...

Skrevet

Hei,

Jeg er 30 år .. sambo er 27.. og vi er igang med 7 pp..(Nr.1)

Vi har vært sammen i ca. 1,5 år.

Håååper det klaffer denne gangen ....... ;o)

Skrevet

Jeg er 30 og sambo er snart 33. Prøver på vår første. Ble gravid i mars, men det endte med sa. Prøver igjen med friskt mot. Lykke til alle sammen. Godt å se at det ikke bare er folk i begynnelsen av 20 åra her.. :)

Skrevet

Jeg og sambo er begge 31. Vi er i nå 3 pp. Bor nord på Vestlandet.

Skrevet

Hei hei jenter

Jeg er 31 år og samboer 30 år, vi forsøker på vår første spire. Vi bor i Østfold, og vært samboere i over fem år.

Dette er min 1 pp..hehe...så jeg er rimelig fersk kan man si...

Har Ikm til neste uke, men ingen nevneverdige symptomer på gang...bare hodet mitt som tuller litt regner jeg med ;)

Lykke til, jenter, håper den sitter snart for dere som har vært her lenge... og for oss nye!

Klem

Skrevet

Hei,

Slenger meg paa her jeg :)

Er 30 og sambo er 34, vi er i 8. pp uten noe resultat saa langt.

Tar det ganske rolig og er ikke stressa enda, men det er klart men begynner aa lure paa hvorfor ingenting skjer....

Fint at vi er flere i samme situasjon her, hjelper paa!

Skrevet

Ble 30 i går, mannen er 28. Prøver på første...

Skrevet

Hei! :)

Jeg er 30 å prøver på min første, samboeren min er 33 og har et barn fra før. :)

Skrevet

Jeg er også 33 og ønsker nr.1 hjertelig velkommen så fort det lar seg gjøre :-) Har både PCO og Endometriose, så derfor litt vanskelig. Har slanket meg litt nå, noe som jo hjelper. Og neste uke skal vi til Porsgrunn for å gjøre første prøverørsforsøket. Kryss fingrene for oss!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...