Anonym bruker Skrevet 12. august 2007 #1 Skrevet 12. august 2007 Hmmm... trodde jeg hadde lest meg til det meste men det ser jeg jo at jeg ikke har :-( Hvor eller hva menes med at hodet er festet??? I hva?? Hæ!! Og hva er slimproppen? Hva skjer med denne? Når skjer det?
Hanne <3 Adrian<3Leah Isabell Skrevet 12. august 2007 #2 Skrevet 12. august 2007 hodet til barnet fester sg nede i bekkenet når det nærmer seg fødsel. å det burde du være overlykkeli for, da slipp du jo å risikere at barnet kommer ut med stumpen først.. slimproppen er den proppen som sitter på livmorhalsen, den kommer ut en stund før fødsel.. ikke alle oppdager at den kommer.. det gjorde ikke jeg...
Anonym bruker Skrevet 12. august 2007 #3 Skrevet 12. august 2007 ikke helt skarp hær...så takk for svar :-) Men hvordan festet?? Med hva?? og da kan det IKKE løsne å flytte på seg før fødselen? Hvis man merker proppen ; hvordan merker man det da? Hvordan ser den ut? Og da er det nært fødsel?? HI
Hanne <3 Adrian<3Leah Isabell Skrevet 12. august 2007 #4 Skrevet 12. august 2007 vet a pokkern ka hodet feste sæ i nøyaktig.. huske ikke fra æ sku fødes ;P men har ikke hørt om at d løsner etterat d først har festet seg.. slimproppen kan gå flere dager og uker før fødsel.. eller under fødselen... har aldri sett en så æ kan ikke si kordan den ser ut...
conney skal ha nr 2:) Skrevet 12. august 2007 #5 Skrevet 12. august 2007 Hodet kommer lengre ned i bekken, og da er det ikke bevegelig lenger.. Ikke alltid like lett å vite alt nei.. Men jordmor har sagt til meg at hodet faktisk kan løsne seg igjen, men det er sjeldent
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå