Gå til innhold

ville du gjort det samme?


Anbefalte innlegg

Skrevet

nå har jeg nettopp latt to 9 åringer passe min 17 mnd gammel jente på lekeplassen her i nabolaget. kan ikke se lekeplassen fra huset. men ba dem holde seg der. de kjenner henne godt

 

ville du ha gjort det samme?

 

eller er de for ung?

 

klem

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det ville jeg aldri ha gjort!

Skrevet

Har foresten også ei på snart 17 mnd og når hun slår seg vrang så er det nesten så JEG ikke klarer å bære henne o.l. En på 9 år hadde aldri klart å bære henne hjem om hun bestemte seg for at hun ikke ville..

Skrevet

Kom an på niåringene.

 

Vår eldste blir ni nærmere jul og vi kan godt overlate lillebror på to til ham for kortere perioder i relativt trygge omgivelser. Men jeg kjenner også åtte-niåringer som blir så lett distrahert at de fint kunne glemt ungen og stukket til skogs for å leke, eller overlatt ungen til en vilt fremmed som kom og sa han var barnets onkel Per.

 

Men jeg går ut fra at du kjenner disse barna.

Skrevet

nope..men i aller tilfelle har jeg kommet til å dratt dit selv og satt meg på avstand for å følge med..de er jo bare 9 år

Skrevet

Hvis jeg kunne ha sett lekeplassen så muligens(kommer ann på hvor modne de er)

Men vet at når nabojentene på 12 skulle passe en annen nabogutt(4) mens faren henta mora så greide han å låse seg inne, kunne gått ille for seg. De måtte hente meg, så der sto jeg med bekkenløsning og høygravid og prøvde å lokke han ut til ingen nytte. Måtte bare vente til foreldrene kom hjem.. 45 min senere!!!!

Skrevet

kjenner jentene godt de er naboer av oss. de har vært her å lekt med jenta vår mye, og synes de er "voksne" for alderen. men synes de er ung ja, har vært i tvil pga av alder..

de har vært sammen med henne på lekeplassen sammen med meg før, synes de har vært veldig flinke med henne.

lekeplassen er bare noen få meter unna, nå hørte jeg dem komme tilbake, vi har litt leker på terrassen her ute, så nå leker de med henne i hagen. så nå slapper jeg bedre av!!

 

takker for ærlige svar jenter!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...