Gå til innhold

ooo jeg har dårlig humor

Anbefalte innlegg

Skrevet

hehe på obs selger de service til uka. i 30 deler til og med. lurer på hvordan de har delt opp det ...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe... Selger de service på Obs...? Her, i vårt område? Hjelp, da må vi slutte å dra på Obs, for selger de den lille servicen de har, så blir det jo ingenting igjen.....

Skrevet

hehe ja tror det kommer til å bli ganske skrapa. får vel kanskje begynne å handle andre steder etterpå da ja:)

Skrevet

Hehehehe :) den var god! Her sist uke solgte de ørretfile på maxi også, i hele stykker med bein og skinn.. Det er jo ikke file når det blir solgt som hel fisk med bein i!

Skrevet

hehehe lurer på hvor de har gjort av alle korrekturleserne, men de ble vel slengt på dynga da dataen gjorde sitt inntog

Skrevet

Ørretfilet med bein og skinn? Jaja... Jo, skinn kunne jeg godtatt, men ikke bein, da er det da ingen filet!

Men skrev de file? og mente filet? Eller er det rettskrivinga di som har litt helgefri?

Skrevet

nei de skrev file,,, trykket opp på plakat! "hel ørretfile med skinn og bein" Blir litt oppgitt jeg da,, når jeg kjøper fersk fisk og i tillegg skal betale ekstra for at det er filet så må jeg da for pokker få det jeg betaler for? Ikke vil de fjerne det når man spør engang så da kjøpte jeg heller frossenfisk til en tredjedel av prisen..

Skrevet

hehehe ser foresten nå at jeg var like dum å skrev file like etterpå selv da *ristepåhodet* Her ler jeg av andre også gjør jeg samme feilen selv hehehehe ;) tror jeg skal gå å legge meg litt ja..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...