Gå til innhold

Jeg har blitt frelst!!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk I.D. pudderet som jeg bestillte fra Strawberrynet. Det er helt fantastisk!! Har prøvd masse ulike foundations og pudder, ender alltid opp med flassete tryne. Men ikke med I.D. Tjoohoooo!!!! Nå skal jeg kaste alt annet jeg har, trenger ikke noe annet en I.D. :-D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åhh, det vil jeg ha og!!

Har du nettside??

Skrevet

Velkommen i klubben :) satt å regnet på det her og det nærmer seg vel 3 år nå siden jeg ble frelst hehehe :) tiden går fort gitt, er jo en helt ny verden! Det beste er at når du har brukt det en stund så blir huden såååå fin når du ikke bruker sminke også :)

Skrevet

strawberrynet.com

 

Fatter ikke hvorfor jeg ikke har prøvd dette før!! Knallbillig på nettet=)

 

Twintipp: Det er nesten utsolgt, men det kommer inn nye produkter snart. Vær innom å sjekk hver dag. Jeg sjekket hver dag, plutselig dukket børstene opp også. Bestillte med en gang, dagen etterpå var det tomt... Det fyker ut, 5-6 pridukter som er utsolgt bare på 1-2 uker.

Skrevet

He he, jeg som trodde du hadde møtt Jesus og det hele... ;-)

Skrevet

Dette er bedre;-p

Skrevet

He he, tviler ikke...

Prøvde å finne det på siden jeg, men skjønte ingenting.

 

*Dum*

Skrevet

Trykk på Bare Essencuals på Make up

Skrevet

Ja, jeg skal sjekke!!! Børsten var utsolgt nå nemlig.. Tror jeg bestiller alt på engang:o)

Tok det lang tid fra du bestillte til du hadde varene?

Skrevet

HVA?? Koster i.d pudderet virkelig ikke mer enn 70 kroner på nett?

Skrevet

Du klarer ikke å bestille alt på en gang, fordi det kommer inn litt ulike produkter til forskjellig tid. Du må uansett bestille slik at det blir mindre en 200 kr for å unngå toll og moms=) Bestill med en gang det kommer inn, da sikrer du at det ikke blir utsolgt mens du venter på det andre. Frakten er gratis, så du kan bestille så mange ganger du vil.

Skrevet

Er ikke helt oppdatert på dette jeg, hva står i.d for egentlig, og hvordan virker denne forvandlingspakka.....he he..., bruker til vanlig kanebo pudder jeg, men er vel ikke helt oppdatert over hvilke muligheter jeg har til å bli vakker da kanskje.....

Skrevet

jeg er lys i huden og lyst hår, hvilken farge bør jeg velge?

Og kan man bestille i 2 omganger for under kr 200 og slippe da toll?

 

har tenkt så lenge at jeg skal bestille derfra så nå skal jeg få gjort det:-)

Skrevet

Jepp, koster bare 70 kr:-D

 

Jeg bestilte 5 ulike pakker etter hverandre for å slippe toll. Fikk dem etter 4 dager.

 

Jeg er lys i huden, men ikke helt likblek. Fikk faktisk anbefalt fair hos en forhandler, det er den lyseste fargen... De var tom for den på strawberry, så jeg kjøpte medium istedenfor. Funker helt fint! De fikk inn fairly light etterpå, så nå har jeg bestilt den også. Er lysere i huden om vinteren, da passer sikkert den bra. Er så billig at man kan kjøpe 6 ulike på strawberrynet for samme pris som en i butikken...

Skrevet

Det er mineralsminke som smelter inn i huden, og som ikke skaper urenheter i huden. Vanlig foundation legger seg utenpå huden og tetter igjen porene. Jeg har kjempeproblemer med at huden flasser av på nesa når jeg bruker foundation, ingenting funker. I.D. derimot, ser helt naturlig ut! Kan ikke se at jeg har sminke på, huden ser bare fantastisk jevn og fin ut=)

Skrevet

Ok enlight me?? hva er I.D og hva gjør denne så mirakuløs??

Skrevet

å, dette må jeg prøve!!!!!

 

huden min blir helt håpløs hvis jeg så mye som tenker på å bruke sminke, så verdt et forsøk :)

Skrevet

Hmmm dette hørtes jo spennede ut ??

Skrevet

Noen som skrev at det kostet 70 kr her, men det står 104,50 kr......eller tar jeg helt feil? Det er vel øyenskyggen som koster 70?

Skrevet

Mineralpudder med solfaktor 15 som gjør at du ikke ser sminket ut. Funker supert på problemhud.

Skrevet

Nope, foundation koster 70 kr=) Rouge koster litt over hundre-lappen

Skrevet

He he.....litt dum jeg ja! Kikket på feil priser, så nå at den kostet 70 kr ja. Hvilken farge bør en velge? Litt vanskelig å se hvordan fargen egenltlig er.......

Skrevet

De to mørkeste er for farget hud, tror jeg. Den siste er jeg usikker på. Det beste er å gå i en salong som fører dette så hjelper de deg å finne riktig farge.

Skrevet

Hvordan finner man frem til det pudderet? Skjønte ikke en drit der inne. prøvde å finne det esencials eller hva det var under make up, men ikke noe I.D som dukker opp der...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...